10.12.2007

Alışveriş Faciası / Dolandırılmış olmamın hikayesi...



arkadaşlar,sakın ola ki benim yaptığım hatayı siz yapmayın diye yazıyorum bunları...internet ile alışveriş de sizin de dolandırılmamanız için yazıyorum...


ticaretmerkezi.com diye bir alışveriş sitesi var,bir ay önce twist shape aldım oradan.ürün geldi sorunlu çıktı,4 günde çatladı,vidaları düştü,sesli çalışmaya başladı.firmayı aradım,şu adrese gönderin dedi,ben de paketine sardım yolladım,karşı taraf aramasın mı,bu ürünün bizimle alakası yok diye.tekrar alışveriş sitesini aradık,aa yanlış adresi vermişiz şu şu adres olacak dedi,bu sefer kargo diğer adrese gitti,diğer adres de aradı kargo parasını biz vermeyiz,kargoyu da kabul etmiyoruz diye...

sonra noldu,aradık tekrar biz o kargo ile çalışmıyoruz niye onunla yolladınız dediler.yaa siz benimle dalga mı geçiyorsunuz neden söylemediniz şu şu kargo ile gönderin diye,nereden bileyim sizin hangi kargo ile çalıştığınızı...unutkanlık oldu dediler ama diğer firma da ticaretmerkezi.com ile çalışmıyoruz demesin mi bu sefer....
müşteri hizmetleri ve site sahibi Ömer Kurt ile yüzlerce mail , telefon ve msjlar ile sonuca ulaşamadım.ürünü kendilerine gönderdik bu sefer kargo çok tuttu diye almadılar ve bana ürünü geri yolluyorlar...bozuk ve hatalı ürün,kendi bilgisizlikleri ve acemilikleri karşısında da benim içine düştüğüm durum..
orient - orion twist shape mi aman amannn....

şimdi bunlar ürünün parasını da geri vermeyecekler,80 ytl de kargo ücreti ödetecekler bana...toplam zararım 300 ü geçti.

bir aydır ödenen telefon parasının haddi hesabı yok arkadaşlar,sakın sakın,görmeden,dokunmadan hele ki kendini çok ii tanıtamamış bu sitelerden alışverişi asla yapmayın...
estore.com ile bir dünya alışveriş yaptım,hiç pişman olmadım,indirim var diye aldığım bu ürünle yaşadığım pişmanlığın boyutunu , sınırını anlatamam size...


sakın arkadaşlar,sakın haaa....


mailimden alıntı yapıyorum size.....

Site Yöneticisi Ömer Kurt Dikkatine,

Ek mesajlarla ve onlarca telefon görüşmesi ile yaşanan anlamsız trafiği sizin için özetlemek istiyorum.

*Geçtiğimiz hafta sitenizden ilk kez alışveriş yaptım,Twist Shape
08.11.2007 tarihinde bana teslim edildi.Hızlı teslimat için tşk ederim.

*Kullanmaya başladığım ilk gün çatır çatır sesler geldi ve basamakların
değdiği yerler çatladı.120 kg taşıyan ürün 68 kilo olan beni taşımakta
neden zorlandı?

*10.11.2007 tarihinde vidaları düştü...
*11.11.2007 tarihinde yüksek sesle çalışmaya başladı.
*12.11.2007 'de Müşteri Hizmetlerinizi aradık ve sorunumuzu
anlattık,tabii iade edebilirsiniz dediler ve adres bilgileri için bizi arayacaklarını
söylediler.

*O gün sizden telefon gelmeyince o akşam kargoyu paketledim,fatura,cd ve
tüm parçaları yerleştirdim ayrıca dilekçemi de koydum içine.Fatura
üzerinde yazan e-ticaret - Sivas adresinizi de kargonun üzerine yazdım.

*13.11.2007 de Mng Kargo kapıma geldiğinde adres için tekrar aradık
sizi,Sivas adresi değil İstanbul adresine gitmesi gerektiğini
söylediniz,o an orada adresi değiştirdik ve kargoyu teslim ettik.

*14.11.2007 de karşı firma aradı,bu ürünün onlarla ilgisi olmadığını,
orasının küçük ev aletleri satan bir yer olduğunu söylediler.Tekrar sizi
aradık,"aa yanlış adres vermişiz" dediler ve başka adrese yönlendirdik
kargoyu..
*Aradan 1-2 saat geçmedi ki bu sefer 2.firma aradı,biz kargo ücretine
karışmıyoruz ürünü kabul etmiyoruz diye.
*Tekrar sizi aradık,Zuhal hanımla saatlerce süren telefon görüşmeleri
yaptık.

*Zuhal Hanım dedi ki; "Niye anlaşmalı olduğumuz kargo firması ile
göndermediniz?" .....
Bu soru karşısında kalakaldık,sizin anlaşmalı olduğunuz firmayı nereden
bilecektik?Hem madem anlaşmalı firmanız var,ilk aradığımızda ve ertesi
günü teyit için aradığımızda şu şu kargo ile gönderin diye neden
demediniz?
*Dün süren maillere yanıt verilmediği ve sorun çözümlenmediği gibi,kargo
da hala Mng Bağcılar Şubesinde bekliyor...19 ytl kargo ücretini Ticaret
merkezi niçin kabul etmiyor? Ticaret merkezi hatasını anlayıp,sorunu
niçin
çözmüyor?İlk kez alışveriş yapan müşerisini niçin memnun etmiyor?
Ömer bey,bunları yazması bile ne uzun sürdü....Kendinizi benim yerime
koyarak,sorunu anlamaya çalışınız.

En kısa zamanda çözüm içeren mailinizi alacağıma inanıyor,saygılarımı
sunuyorum.



Pin It!

5 yorum :

  1. pes yani, o şerefsizlere neden saygını sunuyorsun.sanayi ve ticaret il müdürlüğüne başvur mutlaka sana yardımcı olacaklardır.üstelik aldığın ürün nedir bilmiyorum ama! sadece satan değil üreten firmada sorumlu,servis adresine ulaşmaya çalış.

    YanıtlaSil
  2. selamlar ve geçmiş olsun, maalesef burası Türkiye ve uyanıklıklar ülkesi, köşeyi yan yollardan dönmeye çalışanlar, birilerinin canını fena yakıyor. Dua edin maddi hasarla kurtulmuşsunuz, aldığınız şey bozuk üretilmesinden dolayı sağlığınıza zarar verecek bir ürün de olabilirdi ki onun telafisi yok, ben de bu olayı sitemde duyuracağım, bir kişi fazladan duysa kardır.
    sevgiler
    Banu

    YanıtlaSil
  3. && isimsiz,tatlı dil yılanı deliğinden çıkarır,yapım gereği küfür , şiddet ve kötülüklerle olayları çözmeyi sevmem.bunu yazman kötü değil mi diye sorarsan,bilinçli alışveriş için birilerine ulaşabilmek çok önemli.ticaretmerkezi.com un amacını önceden okumuş olsaydım,bu girdaba dalar mıydım?

    && sevgili banu,hoşgeldin.teselli sözlerin çok iyi geldi,dünden beri canım feci sıkılmıştı.sonra düşündüm ki,bir hata yapmış olmalıyım ki bunu ödüyorum..vardır bir hakikat bunda da.desteğin için tşkler.
    sevgiler sana da...

    YanıtlaSil
  4. Bununla geçmiş olsun Delfina'cığım. Ben de çok mecbur kalmadıkça almıyorum. Sadece çok bilinen sitelerden alış veriş yapıyorum mecbur kalınca. Gözünle görerek dokunarak almak gibisi yok, katılıyorum.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Delfinam, simdi ben tukkan aciyorum yaa:)) Ben kimseyi uzmeyecegim merak etme:))
    cunki bizde boyle bir iki seyden magdur olmustuk :(( cok sinir bozucu bir durum, ustune bir de maddi zarari cabasi :((

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10