18.01.2008

Heyy Zinco Megaaaa , duy sesimiiiii...




Delfina,reklamlarda “zinco megaa” diye bağıran şirin çocuktan etkilenir ve gider eczaneden alır hemen.Etkili bir reklam, etkileyici bir kutu ile “hıh şimdi işe yarayacak oğlumda “ diye hayaller kurar.

Bir de çilek kokusunu da serpiştirmişler içine çocuk bayılır şimdi buna diye sevinir.”Aç yavrum ağzını” hooop afferim sana, “anne ölürüm de içmem bir daha bunu” der KingKong.noldu neden
niçin demeye fırsat kalmaz çocuk tavrını ortaya koymuştur.hadi ben bunu fazla zorlamayayım zaten yemek yemiyor bir de tümden kesilmesin diye vazgeçer vermekten kutuyu da çok sevdiği arkdaşına verir. ( kötü insan delfina )

Serap oğluna bir içirir,iki içirir kiii,çocuk da isyan eder.”içmem bir daha ben bunu” diye...
Anneler ise kalakalır öylece...forumlarda araştırır meğer bütün anneler iğrenç bir tadı var diye yakınmaktadır.

Sonra düşünür de, o reklamdaki çocuk tadının iğrençliğinden mi bağırıyor delfina tam duymadı sloganı diye...

Verilen paraya yazık,çocukların durumuna yazık...

Ee zinco mega,ne diyorsun sen bu konuda?

Pin It!

9 yorum :

  1. Yine bir düzensizlik sonucu sana gelemedim. Çok şeyler eklemişsin, hangisine yorum yazacağımı bilemedim. Ama dedemin "Birşeyin reklamı yapılıyorsa o satılmadığı içindir." sözünü paylaşmak istedim. Rahmetli ne ileri görüşlüydü.:)
    Hayırlı geceler canım...

    YanıtlaSil
  2. her balık yağı berbettır yıllarca içtim kimse kimseye balık ayğı iç diye işkence yapmasın lütfen....

    YanıtlaSil
  3. lavantincim umarım herşey yolundadır.deden ne güzel söylemiş,eskiler ne diyorsa haklıdır zaten...selametle canım...

    sihirli ellercim,hakket ben de zorlamıcam oğlumu.kendim içemiyorsam ona da vermicem...sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  4. BEN REFİKA ÇOCUGUMA İLK ÖNCELERİ MİNADEX KULLANIYORDUM TADIDA ÇOK GUZELDI HİÇ BİŞEY YİYİP İÇMEYEN KIZIMADA ÇOK FAYDASI OLDU BEN NANKÖRLÜK İŞTEE TUTDUM ZİNKO MEGA ALAYIM DİYE AMANIN HİÇ BİŞEY DEMİYORUM ŞUANDA MİNADEX KULLANIYORUM 2 ŞİŞEMİZ BİTCEK 7 KİLOLUK KIZIM ŞUANDA 11 KİLO 1 YAŞINDA TAVSİYE EDRİİM PORTAKALLI Bİ HOŞ TADIDA VAR

    YanıtlaSil
  5. Refika Hanım hoşgeldiniz,

    Kızınızı Allah bağışlasın,Minadex güzel hakikaten ama zinco mega için allı pullu reklam koyunca hepimiz kandık değil mi? Başka anneleri bilmiyorum ama kesinlikle ve kesinlikle çocuklar bu konuda zorlanmamalı ve içirilmemelidir.

    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  6. yetkililerin bu konuya değinmeleri lazım artık demek ki bizim gibi bir çok anne de şikayetçi bu durumdan

    YanıtlaSil
  7. sevgili arkadaşlar bu siteyi bugun fark ettim.benim kızım 1 yaşında fakat çok iştahsız yapmadığımız hiçbirşey kalmadı.9kilo 200 gr boyu 73 dr. orta sınırlarda dedi bende tesadüf bilgisayarda balık yağını gördüm birkaç kişide tarif edince eşime aldırdım fakat şimdi yazdığınız yorumları görünce kafam karıştı ne yapacağımı şaşırdım sizce ne kullanmaalıyım ilginiz için teşekkür ederim
    .

    YanıtlaSil
  8. gülten hn merhaba,

    her bünye farklı olduğu için bazı bünyeler kaldıramadı bu şurubu.yazıda belirttiğim gibi ben de denedim ama mümkün değil yutamadım.kullanıp memnun olan pek kimseyi de duymadım...

    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. merhb kızım 1,5 yaşına girdi tombiş bir bebekti ama gittikçe küçülüyor adı gibi çok nazlı ve nrin oldu. şuan 8900 kilosu almaıyoruz ama her dişte zayıfloyor eriyoruz onra toplanma süreci aslında yemiyorda değil bana göre yemiyor ama birileri anltınca kızım hakikaten yiyormuş hemde baya ama kilo alamıyo çokta hareketli azcacı yaşına görezayıf dedi minadex önerdi 3 gündr kullnyrum faydası olurmu çok merakediyorum ve ümitliyim.annelikten şunu öğrendim çocuklar yerse annler iyi ve keyifliymiş.inşllh hepsi düzelirler... hayırlı günler

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10