17.02.2008

Nefesimi Kesecek Anlar...

İşitme Kaybı blogunu açıp, bloglar arası turları sürdürdüğüm bir günde tanıştım ben onunla.Taa o zamanlar demiştim ona,sen farklısın sende birşeyler var ve hatta seninle röportaj dahi yapacağım diye...Ama işte her zamanki mütevazi haliyle teklifimi reddetmiş,bilgisini,tecrübelerini sınırsızca paylaşmıştı.Güzel resimleri ve yazılarıyla hayallerimize ilham olan bu prensese sobe için çoook teşekkür ediyorum...

10 gün önce , Ayşe beni sobelediğinde " eyvah korktuğum başıma geldi" dedim...Korkulan Ayşe değil, sobenin konusuydu... Tunç'un sobeyi başlatan yazısını okuduğumda , kimse bu konuda beni sobelemez diye çok dua etmiştim :(

Eveet,gelelim beni zorlayacak sorulara :)

1. “İşte Bunlar” Listesi: ( Bakalım kaç tanesi gerçek olacak )

  • Oğlumun ak sakallı dede olduğu günleri görebilmek, o günleri yaşarken de onun hep mutlu dolu bir hayat yaşadığını görerek mutlu bir şekilde göç edebilmek :)
  • Endüstri Tasarımı'ndan vazgeçtim,iyi bir kurabiye tasarımcısı olduğum günleri görebilmek,
  • Annemin ve babamın torunlarının torunlarını görecek kadar uzunnn,sağlık ve huzur dolu bir ömür yaşadıklarını görebilmek...
  • Hayatımın son muhasebesini yaparken,"keşke" lerimin minumumda olduğunu görebilmek.
  • Maneviyat ve iç huzurumu her zaman yüksek seviyede tutabilmek....

2. Bunlar da yapmayı neden beklediğimi bilmediklerim:

  • Binbir zahmetle aldığım Twist&Shape'i niye hala kullanıp 5 kilo daha veremediğim...
  • İçerde beni bekleyen küçcük guzumla niye hala upwords oynamadığım...
  • Babamın mektubunu niye hala yanıtlamadığım...

3. Bir daha dünyaya gelsem ve seçme şansım olsa… ( Öyle birşey yok ki ama )

  • Yine işitme kayıplı biri olarak,aynı aileye,aynı yavruya sahip olmak isterdim.
  • İşitme kaybımla edindiğim umursamazlık,azim,inanç ve birçok özelliğe yeniden sahip olmak isterdim...

( Yani ben hayatımdan memnunum Sevgili Tunç ) :))

Pin It!

12 yorum :

  1. Delfinacim;
    resimler gercekten de tam kartpostallık olmuş.Evden böyle bir manzaraya sahip olmak da ayrıcalık hani :)
    Ataol Behramoğlu'nun şu şiiri, "kar"ı senin resmettiğin kadar güzel anlatmış canım.Paylaşmak istedim bir bölümünü:

    "Beyaz ipek gibi yağdı kar
    Bir kız kardan hafif yüreğiyle
    Geçip gitti güvercinleri anımsatarak.
    Uzaktaki şehir
    Uykuya dalmıştır şimdi.
    Düşündüm bir bir
    Kardeşlerimin ne yaptıklarını...

    Beyaz ipek gibi yağdı kar
    Bir kız kelebek adımlarıyla
    Geçip gitti karın üzerinden.
    İnsanlar kendi şarkılarını
    Kendi hayallerini taşıyorlar.."

    2gün önce yanında oldugum kardeşim ve karlı şehri uzaktan izliyorum şimdi..hafızamda birbirinden güzel anılar ve karelerle..
    seni ve küçcük kuzuyu çok seviyorum sevimli kalpli kurabiyecimm..

    YanıtlaSil
  2. euphoriam,canciğerim,kuzu sarmam beniiimmm...

    ben sana ne diyeyim,çok özledim seni...

    ey ahali benim bir tanecik kızkardeşim var,o da çoook kıymetli benim için.ablasının canı ciğeri herşeyi o...

    euphoriam,kar böyle güzel manzara bıraktı işte,sen de olsaydın da elimizde çay ile ormanı seyretseydik di mi...olsun olsun,sağlık olsun...yine gelirsin sen,yine mutlu edersin bizleri biliyorum...

    o badem gözlerinden doya doya öpüyor,hem anne hem abla şefkatiyle sımmsıkı sarılıyorum sana...

    YanıtlaSil
  3. ayrıca euphoriam şiiri bir kere daha okudum da , acaba sen mi yazdın diye düşündüm kendimce...bizi anlatıyor di mi...bu şiirden haberim yoktu,ine güzel yazmış ataol behramoğlu...saol yavrukuşum,bidenem...

    YanıtlaSil
  4. Delfişim
    Böyle manzaranın bizatihi kendisini görmeyeli yıllar oldu biliyor musun:(

    Kara hasret kaldık:(
    Sen keyfini çıkart diyeceğim ama zorluklarını da düşünerek:)

    Ne yoğundum biliyorsun.
    Kurabiyelerine ilk hayırlı olsunu diyemedim ya hırs yaptım,nasıl kıskandım ilk yorumcuları:)

    Çok keyifli bi sobe cevaplaması olmuş.
    Kaçtım .
    Karımız yok ama çay içip dvd seyretçezzz.

    YanıtlaSil
  5. Delfina yazında bahsettiğin o kişi benmiyim!...Bensem bile tanıyamadım..:)
    Canim beni kırmadığın için teşekkürler. Senin doğallığın içtenliğin mütevaziliğin de cevaplarına yansımış...Hepsinin gerçekleşmesi dileğiyle..
    Manzaralar harika..ben uzuuun bir süre daha böyle karlar içinde olamayacagım...:(
    sevgilerle

    YanıtlaSil
  6. kar gormek istiyoirnmn ozledimmmmmm

    YanıtlaSil
  7. Delfinam su mimler sobeler beni de korkutur hep :))
    Ne kadar guzel iste o anlardan biri diyecegin oglununun dede oldugunu gormek :))
    Seni hayatindan memnun gormek beni inanilmaz mutlu etti, cunki 3. soruya herkes yine kendim olmak isterdim cevabininin yanina bir seyler ekliyor... En guzeli oldugu gibi mutlu olabilmek galiba :))

    Kocamannn sevgilerr :))

    YanıtlaSil
  8. biyocum,gel kahve içelim beraber,atla gel hadi...manzara keyfi yaparız olmaz mı? hem oturur,saatlerce sohbet ederiz,ne güzel olur...

    kurabiyeler için tşkler,boş zamanlarınızda ne yaparsınız anketleri bir daha çıksa keşke..kitap okumak filan evet dee,kurabiye yapmak en güzeliii :)

    dvd de ne izledin? kolaylıklar ve kocaman sevgiler biyocum sana...

    YanıtlaSil
  9. mütevazi ayşem benim..evet sensin bahsedilen,sözkonusu kişi...oralara neden kar yağmıyor? çok mu güney yaw :)

    YanıtlaSil
  10. ninocumm, ayağına getirdim karları,sevdin mi? özlemin dinmiştir biraz di mi :) sevgiler canımm..

    moonsunum,kesinlikle haklısın...hayatından mutlu olan ne çok insan varmış.demek ki toplumun refah seviyesi oldukça artmış :) kocaman sevgiler moonsunum :))) ( walla feci alıştım şu parantezlere ) :))

    YanıtlaSil
  11. ninocumm, ayağına getirdim karları,sevdin mi? özlemin dinmiştir biraz di mi :) sevgiler canımm..

    moonsunum,kesinlikle haklısın...hayatından mutlu olan ne çok insan varmış.demek ki toplumun refah seviyesi oldukça artmış :) kocaman sevgiler moonsunum :))) ( walla feci alıştım şu parantezlere ) :))

    YanıtlaSil
  12. Filmimiz:Room 1408 gerilim,korku.Çok beğendim.Bu günlerde korkuya takmış durumdayız.Ama geçer:)
    Üstteki yazılaran buraya indim de şu anane dede fotosu bizim oralara ne çok benziyor?İçanadolu insanları gibi:)
    Şimdi seni daha çok sevdim yahu

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10