24.03.2008

Çocuk İstismarını Durdurun! ( Sobe )




Aman Ya Rabbim...Neler okuyorum neler.Bu mim dalgası başladığından beri,yazılanları sonuna dek okuyorum.Açalya'nın anlattığı,Deniz'in verdiği haber hepsi çok korkunç. Çocuk istismarının bu boyutlarda olması , tarif edilemez bir acı.... Sevgili Lyn bu konuda beni mimlediğin için çok teşekkür ederim...




Çocukluğumdan hatırladığım şarkı ise; Heidi'nin başlangıç müziği.




“heidi, heidi


deine welt sind die berge


heidi, heidi


denn hier oben bist du zu haus


dunkle tannen grüne wiesen im sonnenschein


heidi, heidi


brauchst du zum glücklichsein”



Çok mutlu bir çocukluk geçirdim...Heidi tüm yaşadıklarına rağmen mutluydu ya,tatlı tatlı gülerdi ya, ben de mutluydum ailemle. Yazılarımda özellikle anılarımdaki aile gerçeğini vurgulamaya çalışıyorum.Çocuklarını bırakıp giden öyle çok anneler duyuyorum ki,tüylerim diken diken oluyor."İşyerim çocuğa yakın,arasıra görmeye gelirim" mantığını asla anlayamamış biri olarak o annelere sesleniyorum.Eğer yazılarımı okuyorsanız, lütfen lütfen kendi çocukluğunuzu hatırlayın,annesiz kalsaydınız ne olurdu haliniz bir düşünün...Çocuklarınızı bırakmayın yalvarırım size...



Çocuk istismarı ile tüm geniş bilgileri Doctus forumundaki "İnternette Çocuk İstismarı" adlı kısımda bulabilirsiniz.



Sevgili Güngör,Büşra ve Elif'i bu konuda mimliyor ve şimdiden teşekkür ediyorum...


Daha güvenli ve huzur dolu bir dünya için Çocuk İstismarını DURDURALIM !




Picture; Candid Photo Dude's


Pin It!

8 yorum :

  1. Resim çok kötü. Yüreğim kaldırmıyor,hiç bakamadım. Hatta verdiğin linlerde dayanamayacağım şeyler okurum diye açmaya bile cesaret edemedim. Rabbim tüm çocuklarımızı tüm kötülüklerden korusun. Onlar bize Rabbimin emanetleri. Sadece kendi çocuklarımız değil, bütün çocuklar herbirimize bir emanet.Onlara sahip çıkamazsak nasıl hesap veririz?

    YanıtlaSil
  2. enisecim,merhametli arkadaşım benim...

    Dualarına içten aminler olsun...
    Neden böyle ve bu durumdayız bilemiyorum ama bu mimin sayesinde çok şey değişeceğine inanıyorum.Kıymetin bloguna yorum yazan biri demiş ki,bu suçtan hapse girenleri içerde sağ bırakmıyorlar,yaşatmıyorlar diye.

    YanıtlaSil
  3. Cocuklari ihmal edenler kesinlikle tedavi gormesi gereken kisilerdir, eger tedavi fayda vermezse onlar da ihmal edilmelidirler bu dunyadan. Istismar edecek kadar adilesenleri ise (tabirimi hosgorun lutfen, hakediyorlar)ne yapmali bilmem.

    YanıtlaSil
  4. bir annecim,

    bu istismarların daha çok internet üzerinde olduğunu ve türk toplumunun arama motorlarındaki sapıkça kelimeler açısından dünya 2.si oldugunu duydukça ne yapacağımı şaşırıyorum.umarım mim sayesinde insanların aklı başına gelir biraz.

    sevgiler,

    YanıtlaSil
  5. çok alçakça!... inanılır gibi değil... insanlık suçu bu... eğitim kurumlarında, çocuklarımız bu tür konularda eğitilmeli... aileler olarak çocuklarımızı eğitmeli,bilgilendirmeliyiz... tanımadıkları insanlarla hiç bir şekilde muhatap olmamalarını öğütlemeliyiz... toplumsal olarak daha duyarlı olmalıyız... çevremizi iyi izlemeli,şüpheli durumlara müdahale etmeliyiz... örneğin; benim ilköğretim 3. sınıftaki oğluma ve arkadaşlarına okul bahçesinde üstelik! şeker diye uyuşturucu verilmeye çalışılmış... iş işten geçtikten sonra ceza evinde bu alçaklar yaşatılmasa ne olur ki... Allah bütün çocukları korusun,her konuda olduğu gibi bu konuda dahada çok ihtiyacımız var yaradana...

    YanıtlaSil
  6. isimsiz;

    3.sınıftaki çocuktan da ne isterler yaaa,ne kadar acı.çocuklarımız da herşeyin farkın da değil ki.özellikle bilgisayar oyunları yüzünden hayal dünyasında yaşıyorlar.eğitmenlere çok iş düşüyor,okullar daha sıkı denetlenmeli.

    herşey düzelir inşallah.

    YanıtlaSil
  7. İyi ki cehennem var diyesi geliyor insanın.

    YanıtlaSil
  8. evet gülnihal,ben de öyle diyorum bazen.nasıl öfke duyuyor insan bu tiplere karşı di mi..

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10