29.05.2008

Acun kirada...



Duydunuz mu bilmiyorum ama ben duydum...

Acun;firarda değil kiradaymış...

35 çalışanına düşen aylık maaş YTL 100.000.- olan Acun Medya'nın başarısı hızla yükseliyormuş...

Haftasonları,gazetelerin verdiği IK sayfaları,işsizler tarafından defalarca hatmedilirken,kirada olan Acunun şirketinin gider kalemi aylık YTL 130.000.- imiş...

miş , muş yani....

Başarı hikayelerinin en başında hep şunu görüyoruz;

"acıklı bir başlangıç"
" arabesk tadında bir hayat"

İşte hayatı şu anda, karamsar dönemde geçmekte olan gençler Acun'un hayat hikayesini iyi okumalı.

İlk izlemeye başladığımdan beri çok takdir ederim onu.

Acun Firarda'yı sunarken ne çok ülke gezdiğini değil,giydiği tshirtleri kıskanırdım.

İnsanlar kariyerini,kazancını kıskanır,
ben tshirtlerini...

Orda burda satılanlara benzemiyordu giydikleri,hepsi birbirinden renkli,hepsi birbirinden farklı...

Eee, Acun da farklıydı işte...

İnsanlarla kurduğu sıcak ilişkilerini olumlu yönde kullandığı ve engelli,kimsesiz ve çaresiz insanlara el uzattığı için onu can-ı gönülden tebrik ediyor,kazançlarının ve mutluluğunun sonsuz olmasını diliyorum....
Pin It!

4 yorum :

  1. Vallahi bu kadar basit bir yarışmayı milyonlara izlettirmesi zaten yetenek. Babam her gece izliyor. Ben de baktım bir iki ama sıfır heyecan bir yarışma hatta orada yaşananlar komik bile. Alt tarafı kutu açıyorsun. Zamanında Cenk Koray üstadın sunduğu bir yarışma vardı yanlış hatırlamıyorsam. Şans kutusumu neydi adı. Neyse pazarlama yeteneği olan bir memeli işte. Hayat hikayesi de ilginç değil aslında. Herkes neler yaşıyor. Bir yerlere gelen herkesin hayat hikayesi dinleyenler için ilginç gelebilir. Çünkü o adam bir yerlere gelmiştir.

    YanıtlaSil
  2. yarışmanın fikri basit ama acun'un yapmak istedikleri ve yaptıkları basit değil.oraya gelenleri özenle seçtiğine inanıyorum.çok yardımsever biri,paraya ihtiyacı olan herkes orada...takdir etmemek mümkün değil...

    YanıtlaSil
  3. Doğrusu ben de senin yazını okuyunca çok çileli bir hayat hikayesi okuyacağıma kendimi hazırlamıştım. Linke girdiğimde, tahminimin dışında bir hikaye ile karşılaştım.
    Canım benim, ne kadar iyi niyetlisin. Şu zamanda hala senin gibi temiz insanların olması ne kadar güzel.
    Yarışmaya gelince: Çalışmadan, hak etmediği bir parayı kazanmaya gelen insanlar gözüyle bakıyorum ben ordakilere. Ayrıca bu yarışmanın bu kadar çok tutulması, günümüzdeki insanların kolay para kazanma hırslarıyla ilgili diye düşünüyorum.
    Bu arada Acun Bey çok iyi bir insana benziyor. Ben de onu seviyorum.

    YanıtlaSil
  4. Enisecim, her hayat çileli değil ki :) İnsan bir noktaya geldiyse, geçmişi parlak ve başarı dolu olmayabiliyor.Acun zamanında iflas etmiş,parasızlık nedir çok iyi bilen biri,tamamen yardım amaçlı diye düşünüyorum ben bu yarışmayı.... :)

    Sevgiler Enisecim,canciğerim arkadaşım..

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10