1.06.2008

Cake Make Pastacılık Dünyası

Oradaydık....

Bir insanın hayallerinin gerçeğe dönüştüğü yerdeki coşkuyu,neşeyi,sevinci ve mutluluğu hissedebilmek için biz de gittik...

Küçcük guzu ve ben,Cake Make'in önüne geldiğimizde Sevgili Duygu'nun pozitif enerjisinin tüm semti sardığını hissettik.Çünkü günlerden pazardı,çoğu yer kapalıydı ve ortalık sessizlikten geçilmiyordu.Yolun başındaki adam,pastacılık dünyasına mı gidiyorsunuz burası burası diye tarif edince o enerjiyi hissettik işte...

Feyza ve Nilay farkı görülmeye değer :) Hem marifetleri hem de canayakınlıkları konusunda :) Çoğu arkadaşın ismini alamadım ama oldukça kalabalık bir grupla,coşku dolu bir açılış yapıldı.Aşağıda gördüğünüz pastanın lezzeti dehşet güzeldi.Bir kez daha anladık ki,Feyza ve Nilay bu işi gerçekten biliyor :)


Yetenekli kardeşler ( artık ben kardeş demeyi tercih ederim) Feyza ve Nilay'ın eğitimlerini kaçırmayın.Şeker hamuru modelleme ve diğer tüm bilgiler için Duygu ile irtibata geçebilir,keyifli bir ortamda çok güzel şeyler öğrenebilirsiniz.


Duygucum,tekrar tekrar , herşeyin gönlünce olmasını can-ı gönülden diliyor,pastacılık dünyasındaki çabaların için seni kutluyorum...
Pin It!

7 yorum :

  1. Canım Delfinamm, yüzünün güzelliği kesinlikle kalbinden yansıyor canım arkadaşım..Gerçekten seni ve tabiiki yakışıklı guzunu çok ama çoook sevdim..İyiki tanıdım seni..İkinizide çok çoookkk öpüyorum,ve guzunun sayfasına gidiyorum derhal :)))

    Kucak dolusu sevgilerrrr...

    YanıtlaSil
  2. delfinammm,canım benimm,beni öyle mutlu ettin ki ziyeretinle hele guzunun güler yüzü hepimizin gönlünü feth etti.iyi ki tanımışım seni.her zaman birlikte olmak dileğiyle.guzunu ve seni kocaman kocaman öpüyorummmmm...
    sevgilrimle duygu...

    YanıtlaSil
  3. Canım Feyzacımmmmmmm,

    Canım canım,kalpler bir olmalı ki ben de aynı şeyleri senin için hissediyorum...guzu hep,iyi ki gitmişiz feyza teyzemi tanımışım dedi durdu.nilay ve senin içtenliğiniz,güzelliğiniz çok başkaydı feyzacım canım benim...

    ben de seni ve sarecğimi çook öpüyorum...

    sevgiler canım benim...


    duygucum,canciğerim...sayende çok şey öğrendim inan bana...o ireks gezisindeki mütevaziliğin,güleryüzün ile birçok şeyi ispatlamış oldun canım...Dualarım seninle,çok daha iyi yerlere geleceğine inanıyorum...

    guzu ellerinizden tekrar tekrar öpermiş teyzeleri :)))

    sevgiler,

    YanıtlaSil
  4. King Kongumun anansıııı tatlı Delfinacımmm :)
    İyiki geldin ve iyiki seni tanıma fırsatım oldu canım..Gerçekten guzun ve sen çok tatlı , içten ve güler yüzlüsünüz ..O gülen yüzünüz hiç bozulmasın canım benim..Güzel sözlerine çokkk teşekkür ederiz..Öpüyorum her zaman görüşmek dileği ile kucak dolusu sevgilerimi yolluyorum

    YanıtlaSil
  5. nilaycım teşekkürler canım benim...ortamın güzelliği ve sizlerin şekerliği sayesinde çok mutluyduk,çok neşeliydik...iyi ki varsınız,iyi ki tanıdım sizleri...

    marifetli gelinimiz canımız ciğerimiz nilaycım,herşey gönlünce olsun...sevgiler,selamlar

    YanıtlaSil
  6. merhabalar,yorumunuz için çok tesekkur ederim ancak ugradim bagislayin modemim çalismiyordu sukur bu sabah geldi. ne guzel vakit geçirmisiniz,cake make açilmis feyza ablama ve nilayin marifetlerini zaten biliyordum,gerçekten harika bir gun olmus sizler için. sevgiler.

    kelebeklisaniyeler.blogcu.com

    YanıtlaSil
  7. canimmmmmmmmmmm izmirde yada istanbulda gorusuruz belkide ne dersin o gun yolda olacagim simdiden nice mutlu saglikli yaslar dilerim mujk

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10