1.01.2009

Wypadki

Yeni yılın ilk gününde sizlere böyle bir haberle çıkmak istemezdim...
Üzgünüm...

Filmi izlemek için Polonyaca bilmenize gerek yok,vicdan herşeyi görüyor ve anlıyor zaten...

Güncel not;
  • YouTube'deki videoya erişemeyenler için direk link --> " Wypadki "
  • Eğer siteye ktunnel gibi sitelerden giriyorsanız,aratacağınız video kodu şu olmalıdır; sxjocYbbdsk
  • Sen nasıl giriyorsun diye sorarsanız,google'da aratıp Youtube tıklayınca biraz bekletiyor,birkaç kez refresh yapınca site açılıyor...
  • Bir de akıllıtv'den ekledim Serkan'ın önerisi ile...




Pin It!

10 yorum :

  1. Delfina'cığım ben izleyemedim.

    YanıtlaSil
  2. cnm video gozukmuo bi problem var galiba..

    goremeynce google gorsellerde arattım cok fena seyler cıktı bayılcam ya :S

    YanıtlaSil
  3. Bende göremiyorum..tekrar uğrarım...

    YanıtlaSil
  4. Ayyy Delfinam icim acidi :( Bitsin bu trafik teroru diyecegim ama kitlesel bilinclenme sart...
    Kocaman opuyorum seni :))

    YanıtlaSil
  5. Hassasiyetiniz için sizi kutluyorum Delfinacığım..Çok önemli bir konu seçmişsinizSevgilerimle Zehr@

    YanıtlaSil
  6. Arkadaşlar güncel not ekledim hemen bakabilirsiniz...

    Moonsuncum dünyada birşeylerin zamanı geldi artık,dediğin gibi algılarımızı sürekli açık bırakmalıyız...Sevgiler sana da...

    YanıtlaSil
  7. Bu videoyu izle(yeme)mistim. Yani sonunu getiremedim, cok aci. Sanirim Polonya'da ehliyet alacaklara gosteriyorlarmis bunu. Bence guzel bir uygulama, bizim soforlere de cok lazim.

    YanıtlaSil
  8. Delfina kaç gündür yoksun. Nerdesin?..Ben böyle şeyleri seyredemiyorum. Çok etkileniyorum.Not: pacthwork yaptığım yastıkları koydum.Hatırlarsan koy demiştin...

    YanıtlaSil
  9. Burada izleyemedim ama bir televizyon programında yayınlandığında seyretmiştim.
    İnsanın içini yakan görüntüler ama bunların hepsi de gerçek... Bence türkiyede de yayınlanmalı... Daha bu sabah bir servis aracı üzerimize çıkıyordu, tamamıyle bizim şoförün maharetiyle kurtulduk. Yani ne bugünkü 100. yazımı ne de buraya yorumumu yazabilecektim belki de... Bana bir şey olmaz deme lüksümüz yok yani. Her an hepimizin yaşayabileceği bir durum... İzleyemeyenler için iyi ki yayınlamışsın...

    YanıtlaSil
  10. Bir anne, ehliyet alacaklara baştan böyle birşey göstermeleri çok etkileyici.O anı düşünerek sürer insan en azından..Bizim ülkemizde işe yarar mı,hiç sanmam :(

    mallacım,birkaç işim vardı onlarla uğraşıyorum pek ilgilenemedim blogla.bir de son olaylar insanın yazma isteğini söndürüyor.yazılarımla ne yapmaya çalışıyorum diye sorgular oldum :( ince düşüncene tşkler,sevgiler,

    Ayça,çok geçmiş olsun.Ülkemizde hız sevdası iyi hoş da bunun yanında başkalarına hava atma duygusu daha baskın...Allah beterinden korusun hepimizi..Birşeyler değişmeli,değişmeli...

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10