3.08.2009

Ayci baba oldu yaşasıııınn :)

® photo by ayci


Ben Ayci'ye bayılıyorum...

Yazılarını okurken anlamakta zorlanıyorum bazen.Ne demek istedi diye bazen 5 defa okuduğum da oluyor.

Çünkü kız feciii zeki,
dehşet akıllı. {kırkbir kere maşallah}

Sıradan değil,farklı :)

Bizim çılgın kız ayci, baba olduuuu,hepimiz mesut olduk.Sünter teyzem bu işe ne dedi henüz bilmiyorum ama biz bayıldık çocuklara :)

Çocuğunu görmek isteyenler zıplasın hemen, ben istedim bile yavrucaklardan :))
Pin It!

3 yorum :

  1. cok guzel bir fikir cidden

    bol kazanclar

    YanıtlaSil
  2. :O :O

    deliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    annem´de yakinda medya aciklamasi yapacaktir herhalde :)


    canim, tesekkür ederim - sasirttin beni :)

    birde, ben o kadar zeki miyim yaaawww?!
    annem neden inanmioooo?!

    ;)

    YanıtlaSil
  3. aycinin yazilarına soyle bir baktım cok sevdim, arkam sağlam super, fikir harika...tebrikler

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10