5.08.2009

Mike kiminle evlendi?



O anda damat, doğru şeyi
yapıp yapmadığını düşündü.


İşte o esnada çanlar,
kararının doğru olduğunu...


...onaylarcasına, çalmaya başladı.

diye bitmişti Desperate Housewives,5.Sezon finali.Nereye baksam hala "Katherine mi Susan mı" tartışması devam ediyor.Hem de bütün hararetiyle...

Bana kalırsa,Mike Katherine ile evlendi.Her ne kadar Susan'ı seviyor olsa da,Katherine'de bulduğu nitelikli ve huzur dolu ilişkisi onu mutlu ediyordu.



O nedenle;

  1. Düğün başlamadan hemen önce,2 ay sonra yazısı belirmişti.2 ayda Susan sakarlığı ve kararsızlığı ile Mike'ın Katherine'i tercih etmesine sebep olmuş olabilir.
  2. Çekim öncesi çekilen fotoğraflardaki Katherine'nin gelinliği ile dizideki gizemli gelinin üstündeki aynı.
  3. Saçı dizide toplu olsa da,boyun yapısı ve ten rengi ile tamamen Katherine'i andırıyor.
6.sezon yine heyecanlı ve gizemli olacağa benziyor.Başarılı senaristlerin sürekli fikir sıçraması yaptığı bu dizide, umarız, şaşırtıcı olaylar katlanarak artar da bizler de severek izlemeye devam ederiz...



Son sahneyi tekrar izleyelim. ( Youtube izleyemeyenler opendns ile izleyebilirler )



*Thanks for all pictures; Spoiler Junkie,dailymail
Pin It!

13 yorum :

  1. ben susanla evlenmiştir diye düşünüyordum ta ki senin bu yazını görene kadar :))
    detaylar haklı olduğunu - yada çıkacağını- gösteriyor.
    ama mike susanla evlenmeliydi.
    bu arada gelinlik katherin i kilolu göstermiş susan a da çok yakışmamış mı :P

    YanıtlaSil
  2. Aslinda simdi bir kez daha izleyince sanki gelin Susanmis gibi duruyor ama sersem Susan kendi dugunune kesin gec kalirdi :D Ayrica cok cilgin bir seyler mutlaka olurdu torende. Tam Katherine'e gore bir dugun, sade, asil ve şık :)) Ayrica diger hatunlar Susan'in nedimesi falan olurlardi ama hepsi uslu uslu yerlerinde oturuyor :)) Yeni sezon ne zaman basliyor acaba?

    YanıtlaSil
  3. Sezon Mike'in titreyim hayalden gerçeğe dönmesi ile de başlayabilir bunların işi belli olmaz :) Ama gelinlik aynı bravo dedektif Delfina :)

    YanıtlaSil
  4. Delfinacim ya sen ne yaptin böyle, biz buralarda sizden bir sezon gerilerdeyiz daha, ben dügün oldugundan bile habersizdim:)))
    Yeni sezonu merakla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  5. diziyi ara ara seyretsem de cok kacirmişim:( bu arada bu vesileyle youtube a tekrar kavuşmuş oldum canım cok teşekkruelr

    YanıtlaSil
  6. yaaa bence susan ile evlendi :) belki de ben öyle olmasını istediğim için öyle hissediyorumdur, kimbilir...

    ya aklıma geldi, bizim sevgililer toplanıp kurtlar vadisi izliyorlar, biz niye toplanıp bu diziyi izlemiyoruz ?

    YanıtlaSil
  7. Delfinacigim...bende daha gerilerdeyim...hemde neredeyse baslarda...bana göre gelin kizil sacli olan (isimleri karistirdim da :))) üstteki ilk fotografta Mike´in elinin altina bakarsan gelinlik ten anlasiliyor.Yine ikinci sanede de gelinlik kisa kollu...bence öyle...sevgilerimle


    zehra

    YanıtlaSil
  8. Sana,ailene ve tüm sevdiklerine hayırlı Kandiller..


    Kocaman sevgilerle canım..

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Delfina,
    Benim gönlümde Susan'dan yana ama gelinlik Katherine'i işaret ediyor.
    Yinede bu senaryo yazarlarının ne yapacağı belli olmaz.
    Belki Susan yine sakarlık yapıp, kendi gelinliğini batırır ve Katherine'nin gelinliğini giyer.
    Bu arada 5. sezonu tekrar izlemek isteyen Desperate Housewives hayranlarına dizinin 10 Ağustos'tan itibaren Pazartesi-Salı-Çarşamba-Perşembe günleri saat 21'de cnbc-e'de tekrar edileceğini ayrıca Cumartesi günleri saat 18'den itibaren başlayarak tam 3 bölümün peşpeşe yayınlanacağını
    vee 5.sezonun Türkçe dublajlı bölümlerini sonbaharda e2'de yayınlanacağını bildirmek isterim.
    Bu bigileri cnbc-e derginin Ağustos sayısında bulabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  10. Suzanla :) Resimdeki gelinin saçının gölgesi öyle duruyor..

    YanıtlaSil
  11. Delfinacığım bendece Katherine ile evlendi çünkü hatunun duvağı olmasada gelinliğinin belindeki işlemler bunu gösteriyor.. Bende susan ile evlensin istiyordum :(

    YanıtlaSil
  12. Delfinacığım bendece Katherine ile evlendi çünkü hatunun duvağı olmasada gelinliğinin belindeki işlemler bunu gösteriyor.. Bende susan ile evlensin istiyordum :(

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10