1.09.2009

Deri altındaki eziyet...


® photo by c h r i s t y *

Hareketsiz bir gündelik hayat,beraberinde birçok sıkıntıyı getiriyor.En çok işkenceyi gören bacakların, tüm gün ekran başında donup kalması yüzünden yaşananlar içler acısı.Genç yaşta çoğumuzun yaşadığı varis,kıl batması gibi deri hastalıkları oluşmaya başladığında önlemler devreye giriyor...

Oysa her zaman spor ve beslenmemize özen göstersek bu sıkıntıları hiç yaşamayacağız.

Deri altındaki en büyük eziyet; kıl batması.Banyo liflerinin düzenli kullanılmasının bile etkisini göstermediği derimizin altında kalan kılları çıkartmak ne zor.Bacaklarda bir sürü yaralar,kızarıklıklar derken cilt görünümünde deformeler kalıcı olabiliyor.

Araştırdım,sordum ve bir aydır kullandığım mucize yöntemi herkesle paylaşmak istedim.

Epilasyon/ağda sonrası oluşan kıl batmasına,bildiğimiz ponza taşı mucize etki gösteriyor.Banyodan sonra ıslaklığını aldığımız bacaklarımıza,hafifçe dairesel hareketlerle ponza taşını gezdiriyoruz.Ölü deri,ponza taşı ile hemen kalkıyor.Hemen arkasından önerilen pomadlardan { ben Advantan Pomad kullanıyorum } ince tabaka halinde sürüyoruz.

Ben bir aydır 6-7 kez bu uygulamayı yaptım ve sonuç gerçekten mucize.Bacakta kıl batması sorunu yaşayan tüm bayanlar umarım en kısa zamanda şifaya kavuşurlar...
Pin It!

14 yorum :

  1. küçücük bir kıl nelere sebebiyet verebiliyor tarifi mümkün olmayan bir acı..paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. bende uydurmuştum bu yöntemi kendimce ve sürekli uygulandığında belli bir süre sonra kıl dönmesi olmuyor..

    YanıtlaSil
  3. Tüyleri olana akıllıca bir tavsiye olsa gerek Delfişim

    YanıtlaSil
  4. sen var ya sen harikasın...
    öyle yararlı bilgiler sunuyorsun ki bizlere sağolasın :))

    YanıtlaSil
  5. sağol canım hiç bilmiyordum ama böyle bir problemimde yoktu ancak bildiğim iyi oldu

    YanıtlaSil
  6. Güzel öğütler :))
    Teşekkür ve sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. harika yontem cidden
    bende aynı yontemı kullandım bır ara

    YanıtlaSil
  8. bende ilk kez duydum..öğrenmiş oldum...

    öpüyorum Delfinacım...

    YanıtlaSil
  9. Delfina Şekerim;
    Önerin süper, hatta aynı işlemi basenlere uygularsak, selülit diye bir şey de kalmıyor haberin olsun.
    Kan dolaşımı hareketlendiği için.
    Varis le aynı mantık.

    Yanlız krem konusunda ufak bir uyarı yapmak isterim.
    Benim ellerimde alerjik ekzama var ve sürekli pomad kullanıyorum. Bir kaç güm geçse bile en ufak bir deterjan sabun değmesinde tekrar ortaya çıkıyor, bu yuzden pomadlar la arkadaş oldum.
    Advantanı yıllarca kullandım, çokda memnundum ekzama için ama cilt doktorum artık kullanmamamı söyledi.
    Çünkü sürekli kullanıldığında deriyi inceltiyormuş, buda çok sağlıksızmış.
    Şu anda Dr. un önerisi ile Locoid lipokrem kullanıyorum, çok memnunum.
    Bilgi vereyim istedim.
    Öperim :)

    YanıtlaSil
  10. ponza taşı banyodan eksik edilmemeli ben de kullanıyorum..

    YanıtlaSil
  11. vaaay süpersin canım ya... :)
    bayıldım bu püf noktasına... :)

    teşekkürler valla...

    YanıtlaSil
  12. aa bende kılbatması yok ama kıl dönmesi oluşuyor makinelerden kaynaklanıyor sanırım ama iyi fikir ponza taşı denemeliyizm

    YanıtlaSil
  13. ® içimdeki yolculuk,ızdırap oluyor o minicik şeyler,tedavisini görünce unutuyor insan herşeyi :) sevgiler,

    ®müge,çok zekisin öyleyse :) benim hayatta aklıma gelmezdi böyle birşey :) pratik zeka ahh :)

    ®stilcim,tüyleri olmayan da mı var yaw :) ha laser epileyşın? :))

    ®özlemcim,bildiklerimizi paylaşmak ne güzel di mi...

    ® GeCecim,aman olmasın da,bir sürü problem için de bir de bunla uğraşma :) ( problem= fizik sorusu ) :))

    ®Hayat,benden de sevgiler...

    ®Sezgi,keşke en baştan haberim olsaydı ben geç keşfettim baya ızdırap çektim ya :(

    ® Pelincim, kanki olduk bak şimdi :)

    ®Mügecim,selülitim yok desem inanır mısın :)))nasıl oluyo bilmiyorum ama kilo fazlam var selülit yok :) maşallah diim kendime :)) varisler için ponza taşına okey canım :) demek krem inceltiyormuş deriyi,zaten çok üşüyen biriyim müge derim incelirse naparım ben :) hemen locoid lipokrem yazdırıyorum yarına :) sevgiler müge şekerim :)

    ® annekaz,bir ponza taşı nelere kadirmiş yaa,sevgiler..

    ®İlk,işe yaradığı sürece...:)

    ®Paşa, kıl dönmesi mi demeliydim acaba yanlış kullandım herhalde :)) makinalar büyük etken ama ağda da aynı şeye sebebiyet veriyor :) sevgiler

    YanıtlaSil
  14. İlk fırsatta deneyeceğim, sağol Delfina'cığım:)
    Gerçekten paylşamak güzel.

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10