7.01.2010

Minik Kalbim'in Kitabı....


® photo by Rabia


iki damla gözyaşımsın,
ötelere taşan özlemimsin...

sonrasına izin yok Rabia'dan...

okurken annenin cümlelerini,
sen de teselli ediyorsun bizi...

Yusuf güzelliğinde,ceylan gözlü çocuk...
Cennet bahçelerinde bekle bizi....


Cümlelerini ve sözlerini okudukça, tevekkülü aslında hiç bilmediğimi anlamamı sağlayan Rabia'nın tüm o güzel yazıları; aslında yüreğime şifa oluyordu.Minik meleğinin durumunu anlatan internet sitesi o yıllarda binlerce,yüzbinlerce insan tarafından izlendi.

"Yeryuzundeki hersey, herkes birlesse, yeryuzunun tum hazinelerini harcasam, Minik Kalbime derman bulamam Rabbim, sen vermedikce. Oysa senin 'ol' demen yeterli. 'Ol'deyip olmazlari olduran Rabbim, Minik Kalbimi hayirlica sihhatlestir. Hayirlica, hayirla. Kolaylikla, kolayca."


Ekim 2006'da,vefatını "Inna lillahi ve inna ileyhi raciun." ile haber veren ve cennete uğurladığımız 8 aylık minik meleğimizin annesinden müjde geldi geçenlerde.

"Minik Kalbim'in Duası" kitabı çıkmıştı,
onu unutamayanlar için evlerimize konuk olmayı bekliyordu.

Siparişim 31 Aralık'ta süpriz biçimde elimde ulaşınca,o sevinçle bir gecede okuduğum güzeller güzeli kitap,yeni yıla huzurlu biçimde girmemi sağladı.

Kitaptan sipariş vermek için; http://minikkalbim.web-log.nl/

Sonsuz şükran ve minnetle Rabia'cım...
Pin It!

4 yorum :

  1. Sevgili Arzu,
    Guzel sayfalarinda bize de yer actigin icin cok tesekkurler. Gonlundekiler hayir olarak dunyada hayatini nurlandirsin, ahiretinde cennet olarak nurlansin. Dua ile.
    Rabia

    YanıtlaSil
  2. nasıl güzel bir yawru allahım:(( çok üzüldüm...

    YanıtlaSil
  3. sağol delfinacığım duyurduğun için

    allah sabır versin ailesine büyük acı

    YanıtlaSil
  4. @ Delfina

    Ben de kitabın tanıtımına katkı sunmak istedim, ve şöyle bir yazı çıktı ortaya.

    http://www.flickr.com/photos/madrup/4367828534/

    O günleri ben de anımsıyorum, ilgili bloğun takipcisiydim.

    Kitabın kapağını hâlâ açmadım, onu okumadan anlamak fikri düştü yüreğime.

    İmran, cennet bahçelerinden gülümsüyor bize diye düşlüyorum.

    Allahu âlem.

    K.M.

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10