5.03.2010

Açık Kapı'dan kim girmek ister?



Ben ve oğlum girmiştik ve düşler arasında kaybolmuştuk.Ben "Fotoğrafçılık Atölyesi"nde, oğlum'da "Break Dance& HipHop Atölyesin"'nde eğitim almıştık...

Şimdi sıra,diğer tüm engelli yıldızlarımızda.

Hani görme engelliler sadece ud çalabilir,down sendromlular hiçbir şey yapamaz,zihinsel engelliler sadece zincirlere bağlanır sanıyoruz ya,fecii yanılıyoruz işte.

Her hobi ve yetenek dalının engellilere kazandırılması,öğretilmesini amaçlıyor Düşler Akademisi.Yeşillikler içinde,huzur dolu bir yer olan Dilek Sabancı Parkı'nda eğitimler veriliyor.

Ve açık kapı 14 Mart'ta yapılacak.

Kaydınızı yapmak,daha çok bilgi almak için akademi'yi tıklatmayı unutmayın...
Pin It!

5 yorum :

  1. Yakınımda işitme engelliler ilköğretim okulu var. Bayramlarda müzik eşliğinde birbirinden güzel gösteriler hazırlarlar. Niye yapamasınlar ki? Ben şahidim güzel sunumlarına.

    YanıtlaSil
  2. benimde yakınımda olan okulun mükemmel çalışmaları gözlerimi dolduruyor,
    her şey emek !
    her şey sevgi
    HER ŞEY İNANMAKtan geçiyor !

    YanıtlaSil
  3. aklıma ilk olarak şu geldi yazını okuyunca sevgili delfina.hep şikayet ediyoruz, heeerşeyden takatimiz kesilinceye kadar şikayet edip sonra da ya hu yokmu bu memlekette iyi bişeyler diye aranıyoruz yaa işte var.herşey kötü değil, heryer siyah değil...güzel şeyler de oluyor, gerçekleştiriliyor..işte kanıt değil mi:)herşeyin daha daha iyi olacağı umudu ve temennisiyle.çoook selam.

    YanıtlaSil
  4. Neclacım,Nunucum...

    okullarda engelli çocuklara verilen eğitimler elbette sevindirici,bu onların ufkunu bambaşka yönlere ilerletiyor.Ben hobi masasında demek istemiştim,Düşler Akademisi'nin 2.dönem kayıtları için Açık Kapı etkinliği başlıyor,engelli her birey hobilerini her alanda alabilirler bu ortamlarda.Yani kendileri gibi birileri ile oldukları için alışmaları,uyumları daha kolay oluyor...

    Leyyacım,o siyahlıkları bir bir kaldırabilmek hepimizin görevi değil mi? Akademi de bunu hedefliyor,modern ve sıradışı eğitim imkanları ile engellilere kapılarını açıyor.

    Sevgili sessiz okuyucularım;

    İstanbul'da olup engelli tanıdıklarınız varsa,onların da bu güzel akademide eğitim almaları için başvuru yapmayı,onlar adına çaba sarfetmeyi unutmayınız...

    Herkese sonsuz sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  5. Bloğunuzun adını bir çok blogta görmüştüm ama incelemek kısmet olmamıştı.Biraz önce girip baktım nerye bakacağımı hangisini okuyacğımı şaşırdım.Aslında ülkemizde küçükte olsa bazı şeyler yapılıyor ve bunlarda büyük mutluluklar veriyor.Biz maalesef çok suni gündemlerle bunları göremiyoruz. Belkide içine giremiyoruz. Çok sevgiler.

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10