27.04.2010

Haksızlık bu....

Genelde bazı şeyleri unutmamak için sanal takvimime ve masaüstündeki DHL takvimime notlar düşerim.


  • Lensi 13 Nisan'da değiştir,
  • NK 'ya 28'inde git,
  • swberrynet siparişi 1 Nisan'da verdim,

gibi....

Gelin görün ki,27 Nisan ayna gibi zihnimde sahil keyfi yaptığımızdan beri.O gün ben&jerrys'in önünden geçmiş ve bedava dondurma gününün 27'sinde olduğunu görmüştüm.Demek ki görmekle kalmamış resmen kazımışım zihnime :)




Hayırrr, bedavası cazip geldiğinden değil o günün şenlik havasında geçtiğinden ve büyük bir keyifle ikramlarını yaptıklarından bahsediyorlar,onları görmek içindii :)

En yakın dondurma dükkanları 1.5 saat uzaklığımda yaa,püfffff...

Seneye yakın mesafeye alırlarsa dondurma günüm olacak 27 Mayıs,yo yoo kaydetmeme gerek yok 27 Nisan 2011 çoktan zihnimde kazıldı bile :)
Pin It!

8 yorum :

  1. =) Derdimiz bu olsun bebeğim, sana donduruğun en kralını ellerimle yaparım cano :))

    YanıtlaSil
  2. :)))
    asıl ben sana dilediğin kadar alırımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    hatta maraşa götürürümm :)))
    istersen ROma'ya !!
    kuzumm benim.
    kelebeğim :)

    YanıtlaSil


  3. Yaşasınnn,dünyanın en akıllı,en güzel ve enn alımlı 2 şeker kadını beni çok önemsiyor,beni çok seviyorrrr :) Teşekkürler canlar :)

    YanıtlaSil
  4. Delfina'cığım,
    Bedava olmayan ama ucuz ve güzel bir dondurma yedim dün. Geçerken Güllüoğlu'nun oradan geçiyordum (Antalya'daki), geçenlerde gördüğüm fıstıklı dondurmada aklım kaldıydı diye bir top fıstıklı bir top karamelli. Çok ihtiyacım varmış gibi! (Topu 1 lira!)

    YanıtlaSil
  5. Oooo daha bir sene varmış :))

    YanıtlaSil
  6. Aynısı olmaz ama ben de yaparım sanaaa...

    YanıtlaSil
  7. 27 mayıs yazmışsın son cümlede :))

    YanıtlaSil
  8. Ne kadar dikkatlisin Derya. Yazıyı kaldırsam iyi olacak,saçma geldi kaç sene sonra okuyunca.

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10