30.12.2010

İnsanoğlu işte ..

Ön not; Hep yazmasını istediğim,en yakın dostlarımdan Esra'nın kaleminden müthiş bir yazı...Çok güzeldi,teşekkürler Esracım...




® photo by tomharry


Annenin karnında beslediği yavrusuna duyduğu ona kavuşma özlemi, doğum sancısı ile başlayan heyecanını doruk noktasına gelmişti. Nerdeyse avuç içine sığan bebişi yarınlara ümitle bakma garantisi veriyordu annesine…..

Eline verilen o güzel armağanı tanıma, koruma, büyütme telaşı sarmıştı heryanını….. Bu gönüllü vazife ile hayata hazırlayacayaktı minişini…

İlk gülüşü,
ilk dişi,
ilk yürümesi,
ilk anne demesi ile yaşanan ilk’ler annenin tecrübe hanesine birer skor olarak yazılırken büyüyen bebişi için ise hayatın içine doğru ilerleyen adımlar olmuştu…..

Birden düşünceler canlanıvermişti.Bitmesine az kalan bir senenin bize verdiği sevinçler neydi? Neler üzmüştü? Yitirmişlikler var mıydı? Daha kaç sevdiğimiz canlarımız hayattaydı? Yaşanan acılar saçımızda kaç beyaza imza atmıştı? Çarpan kalbimiz için kaç kere şükredebilmiştik Yaradana?

® photo by nellart

Gelecek senelere tecrübe garantisi verirken yaşanılanlar, gelecek senelere de çizmiş miydi planını ? Varmıydı planında ‘Ruhunu erdeme ulaştırmak’ .. Geçen seneye yazılan ‘ Hayat’ hanesindeki scor, gelecek bir seneye verebilecek miydi notunu?

Var mıydı zaman ?
Kalmış mıydı?

Deriz yaa… İnsanoğlu işte….. bir varmış… bir (mi? )yokmuş….. Bilebilir miydik ?!!
Sevgiler, esenlikler dileriz hep… .. yok muydu bunun daha ilerisi , en mühimi …

2011 de dilerim hepimize ‘iman zenginliği’ getirsin,
‘Yaradan korkusu versin’,
‘Şükür versin…’.





Pin It!

11 yorum :

  1. Esracımm,

    Yeni yılda hep güzel şeyler hatırlamamızı sağlayacak ve iç hesaplaşmamızı sorgulamamıza teşvik eden bu güzel yazı için teşekkür ediyorum tekrar...

    Yazın,sayfama çok yakıştı,onur duydum.Sihirli cümlelerinin devamını bekliyoruz...

    Sımsıcak sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  2. Tatlı bir heyecanla yeni yılın gelmesini beklediğimiz şu günlerde muhteşem bir yazı olmuş Esra'cım.Kusursuz edebi yönünü de sergilemiş oldun bizlere.Bir yıl demek çok kolay, aslında koskocaman bir yılı bitirdik.Bazen üzüldük bazen de mutlu olduk.Geçen yıllar kim bilir kimlerden neler alıp götürdü.Bizler için hiçbir dini özelliği olmayan sadece bir takvim olayından ibaret olan bugün herkes hayatının muhasebesini yapıyordur inşallah.Yeni yılın hepimize sağlık, ülkemize ve dünyaya mutluluk, huzur, birlik ve beraberlik getirmesini diliyorum.Sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  3. aman ya Rabbii.ne güzel yazmış esra.ben de ona çok teşekkürler ediyorum.sana da tabii ki sevgili delfina onu işitmemizi sağladıgın için....daha sık ziyaretine gelmeliyim:)bol selam.

    YanıtlaSil
  4. aman ya Rabbii.ne güzel yazmış esra.ben de ona çok teşekkürler ediyorum.sana da tabii ki sevgili delfina onu işitmemizi sağladıgın için....daha sık ziyaretine gelmeliyim:)bol selam.

    YanıtlaSil
  5. yazanın da paylaşanın da yüreğine sağlık der, şimdiden iyi seneler dilerim, sevgilerimi iletirim :))

    YanıtlaSil
  6. Tek kelimeyle "amiiin".... Okuduklarimla icin sicacik oldu gidiyorum. Tekrar gorusmek dilegiyle arkadasim iyi seneler...

    YanıtlaSil
  7. bayıldım ben de paylaşımına esranın :) amin diyorum ben de ve her gece yattığımda şükredebiliyorum :)sevgiler mutlu yıllar canım Delfina :))

    YanıtlaSil
  8. çok sevgiler canım benim..
    eskiyen yıllarda, yeni yılda, gelecek yıllarda, hep izlerimiz olsun, hep hayat olsun, hep sevgi olsun, kardeşliğin elini tutsun.
    kelebekler yanağına konsun :))
    sağlık ve huzur daima hanende olsun delfinam,
    Nice yıllara,
    yeni yılın kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  9. Yeni yılını tüm yüreğimle kutlar daha nice yıllar sağlıkla başarıyla sevdiklerinizle birlikte geçirmenizi diliyorum.
    Dün rüya yarın hayaldir...
    Rüyayı mutlu hayali umutlu yapan bugündür, gönlünüz neyin özlemini çekiyor ise size onu getirsin...
    Yeni yılınız kutlu olsun ..!!
    Mutlu Yıllar...

    YanıtlaSil
  10. Delfina ablacım yeni yılın kutlu olsun.Sana yeniyılda bol sağlık ve neşe diliyorum.2011 dileklerinin gerçekleştiği yıl olsun .

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10