10.01.2011

Kanyon'da 127 saat...

® photos from imdb

Ay sonunda gösterime girmesini dört gözle beklediğim ama internette tesadüfen karşıma çıkan ve izlemiş bulunduğum "127 Hours" filmini iyi ki evde izlemişim.İzleyeli bir saat olmasına rağmen karnımda oluşan sancı giderek artıyor,yutkunuşum zorlaşıyor...

En son bir filmden bu kadar etkilenmem, "Into The Wild" filmiyle olmuştu.Gerçek hayattan aktarılan her konu,insanları bir kez daha düşünmeye teşvik ediyor.

Böyle filmler, sevdiklerimize daha özen gösterme,daha çok arayıp sorma ve sevdiğimizi hep söyleme isteği uyandırıyor...

1975 doğumlu ABD'li pofesyonel dağcı Aron Ralston'un yaşadığı korkunç kazayı anlatıyor film.Uçsuz bucaksız,derin yarıklardan oluşan Blue John Kanyon'unda yürürken birden ayağı kayar.400 kg ağırlığındaki taş yerinden oynayıp dağcının sağ kolunu da kaparak kayalıkların arasına sıkışır.Aron 6 gün boyunca bilincini açık tutmak ve enerjisini kaybetmemek için, yanındaki videoya kayıt yapıyor,çakısı ile taşın bir kısmını yontmaya çalışıyor, { Bir sahnedeki 1975~2003 Aron Ralston yazısı tüyler ürperticiydi. } ve kolunu keserek kurtulmaya çalışıyor.

® photos by Chris S.

Bunca yaşadığı acıdan sonra hala kanyonlara,tırmanışlara gittiğini duyduğumda anlıyorum ki, hiçbir zaman pes etmemek ve hayatın yine de süprizlerle dolu olduğu inancını hep korumak gerekiyor...

 
 
 
Pin It!

8 yorum :

  1. Yaşadığımız sürece kaybetmediğimiz umuttur bizi güçlü kılan ayakta tutan her şeye rağmen ....
    Sevgiler
    Esma

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel anlatmissin filmin hissettirdiklerini. Ben de benzer hisleri No Man's Land- Tarafsiz Bölge filmini izledigimde hissetmistim. Onu izledin mi?
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  3. merak ettm ama umarım içimin kaldırmayacağı görüntüler yoktur.

    YanıtlaSil
  4. ♫ Esma, umutlar hiç eksik olmasın yüreğimizden,hayatımızdan....Sevgiler benden de...

    ♫ Zeynep, yoo izlemedim bahsettiğin filmi ama çok da merak ettim.Akşam izleyeyim ilk fırsatta.Sevgiler çokca :)

    YanıtlaSil
  5. Etkileyici bir hikaye.Umut çok güzel şeyde kurtulduktan sonra tekrar gidiyor olması acaba adrenalin ihtiyacından mı kaynaklanıyor?

    YanıtlaSil
  6. Etkileyici bir hikaye.Umut çok güzel şeyde kurtulduktan sonra tekrar gidiyor olması acaba adrenalin ihtiyacından mı kaynaklanıyor?

    YanıtlaSil
  7. böyle filmler, hani biret eoluyor ya biraz seviyorum ben. yaşayanın haline üzülüyorum çok o ayrı ama, neler var diyorum unuttuğumuz kendi kendime! akşam bakacağım eve gidince filme inan çok merak ettim... harika anlatmışsın, çok içten!

    YanıtlaSil
  8. ne buyuk aci kimbilir. kendi kolunu cakiyla kesmis. filmi izleyebilir miyim bilmiyorum, james franco ya bayilsam da.

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10