28.02.2011

Ben Göründüğümden Daha Fazlasıyım...



İnsanoğlu zaman zaman tökezler,düşer...
Düştüğü yerden onu kaldıran güçlü bir Allah inancı,
aile sevgisi ve yaşama sevincidir.

Bazılarımız bazen bildiğimiz şeyleri unuturuz,
olmadık korkulara bürünürüz.
O korkulardan sıyrılmayı sağlayan
yaşam koçları buluruz kendimize.

Ben de öyleydim, ne yapacağımı bilemez halde dolaştım
bir süre.Bundan 2 yıl önce yüreği güzel insan Çiğdem sayesinde aştım o korkuyu.

Onun etrafına ışık saçan cümleleri,sevgi dolu dostluğu her yeri sarsın istiyorum.
Bilgi ve tecrübelerini yazdığı kitabı artık internet sitelerinde bizleri bekliyor;

Can-ı gönülden tebrik ediyor,nice karanlık yüreklere şifa olmanı diliyorum Sevgili Çiğdem..

Pin It!

8 yorum :

  1. önerine çok teşekkürler:))

    sevgiler,

    YanıtlaSil
  2. Mutlaka okumali. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Oluyor arada, tökezleriz, düşersek kalkarız. Yardımcı olan dostlar sağolsun.
    öpüyorum canım haftan güzel olsun.

    YanıtlaSil
  4. Oynamıyom, yine oynamışsın şablonun üst kısmıyla. Zaten şu promosyon meselesinden de bir şey anlamadım. Yemek yapmayı bırakıp bi süre teknolocik siteleri mi dolaşsam?

    YanıtlaSil
  5. kıtabın rengine ve üstündeki kalp kesin ılgımı cekerdı görseydım kıtapcılarda :) ama sen tavsıye ettın ya alınır okunur sevgıler guzel haftalar...

    YanıtlaSil
  6. Bu bazen bana da olur... Ne yapacagimi bilemez hale gelirim zaman zaman... Bana en güzel ilac evladimin gülen yüzü olur... Ama anliyorum ki, ben yine de bu kitabi okumaliyim.. Önerin icin tesekkür ederim canim benim.

    YanıtlaSil
  7. ne güzel bir blog bu böyle.ben de çok
    yeniyim :)

    tolga

    YanıtlaSil
  8. Paylaşımın için teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10