26.04.2011

sesSİZsiniz aktivist topluluğu...


Geçtiğimiz aylarda aldığım bir davet üzerine Onur’la tanıştım.Önümüzdeki günlerde davetle ilgili güzel haberler vereceğim size.Blogu okuyanlar bilir, Türkçe altyazı konusunda uzun yıllardır uğraş veriyorum.Bu yolda ilerlerken meğer kimler varmış aynı mücadelede olan, pes etmeyen ve sayısız habere konuk olan.

Onur tuttuğunu koparan,zeki,bilgili,kendini çok iyi geliştirmiş bir aktivist.Geçen haftasonu Cumhuriyet gazetesi ekinde röportajları vardı.Okuyunca anladım ki, bu ülkede bir şeyleri değiştirmek için fazlasıyla fedakar ve savaşçı olmak lazım.Bundan sonra güzel gelişmeler olacağına inanıyorum,kendimize 19 Mayıs’a kadar altyazı konusunda bir gelişme olması için hedef koyduk.

Gizli kalmış aktivistler,Facebook'taki gruba siz de katılın,çığır açalım hep birlikte....



Resme tıklayıp büyüterek,röportajı okuyabilirsiniz.

Pin It!

4 yorum :

  1. Feysbuk grubunun ismi nedir tam olarak hayatım? Ben baktım bulamadım.

    YanıtlaSil
  2. evet facebook ta ki grubun adını yazabilirmisiniz? Elimden gelen her türlü desteğe hazırım, benim de muzdarip olduğum bir konu nihayetinde... Hatta napsak nasıl etsek diyordum kendi kendime... sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Evet ben de bileyim ki beğeneyim.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili arkadaşlar,grubun linki ; http://www.facebook.com/home.php?sk=group_198510220179153

    Altyazı konusunda mücadeleye destek verecek aktivistleri heyecanla bekliyoruz.

    Herkese sevgiler,

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10