10.10.2011

Gebze'de verilecek e-ticaret eğitimi duyurusu



Engelli lafını kullanmayı pek sevmem,zorda kalmadıkça işitme kayıplıyım derim hep.Hoş ya,bunu son zamanlarda girdiğimiz sosyal ortamlarda daha fazla söyler oldum,oğlum da; " duymayan kalmadı anne" diye takılıyor.

Lokman Ayva harika bir proje başlattı, 600 girişimci engelliyi yetiştirmek üzere ücretsiz eğitimlere başladılar.Zamanla farklı illere yayılacak bu eğitimler.e-ticaret uzmanı eğitimini Gebze'de almak isteyen engellilere ulaşmamız gerekiyor. İlgilenenler lütfen
{ arztez@gmail.com } ' a 
detaylı mail atıp bildirsinler.

Bu eğitimi kimler alabilir;


  • Görme, işitme ve bedensel engelliler
  • En az lise ve dengi bir okuldan mezun olanlar
  • Üniversite öğrencisi ya da yeni mezunlar
  • Kurumsal bir firmada bu konuda uzman olarak kariyer yapmak isteyenler
  • Profesyonel iş yaşamında olup mesleğini değiştirmek isteyenler
  • Profesyonel iş yaşamında olup ikinci bir iş olarak düşünenler
  • e-ticaret uzmanı olarak kendine profesyonel bir kariyer hedefleyenler
  • E-ticaret uzmanı olarak freelance danışmanlık yapmak isteyenler
  • e- fikri veya e-projesi olan ve hayata geçirmek isteyen girişimciler


® thanks for bokeh texture; AssassinM
Pin It!

1 yorum :

  1. Arzucum, etkileyici bir proje.. Ben de haftasonu bir proje tanıtımına konuşmacı olarak katılmıştım, orda da istihdama yönelik farklı bir yaklaşım var, detayları aşağıdaki linkte:
    http://www.vo-ca.net/

    paylaşmak istedim, kucaklarım canım benim. :)

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10