19.02.2012

Teşekkürü borç biliriz...


İlk Türk filmi izleyişim-dinleyişim 3 sene önceydi...

O günkü neşe ve mutluluğum dün gibi aklımda.Kendimle beraber yüzlerce insana da bulaşmıştı sevincim.Bu gerçekten de aynı topraklar üzerinde yaşayıp herkesle eşit olduğumu hissettiğim anlardan biriydi...

Dün de aynı coşkuyu yaşadım.Bu kez sinemada Türkçe altyazı izliyor olmak çok heyecanlıydı.Hem ekrana bakıyor, hem etrafa bakıyordum.Acaba altyazıdan rahatsız olan var mı, acaba şaşırmışlar mıdır diye.Gördüm ki herkes desteklercesine keyifle izliyor o zaman içim rahat etti.

İşitme kayıplı yaklaşık 15 kişi Mecidiyeköy Profilo AVM de buluşup filme girdik.Sinemadaki yetkilinin hepimizi yerlerine kadar eşlik etmesi,yardımcı olmaya çalışmaları çok duygusaldı.


İnanıyorum ki 2012'de çok güzel şeyler olacak.Bundan böyle işitme kayıplı gençler filmleri izleyebilecek, çocuklar ise çizgi filmleri dublajsız da izleyebilecekler kendi dünyalarını keşfedecekler...

Mehmet Faruk Aksoy'a talebimizi geri çevirmediği ve üyesi olduğum İşitme Engelliler Derneği'ne çabaları için sonsuz teşekkürü borç bilirim/z...

Hangi salonlarda altyazılı oynanıyor peki?



Sinema Adı Kod Telefon
İSTANBUL Kadıköy MODA 216 345 81 91
İSTANBUL Mecidiyeköy AFM (PROFİLO) 212 212 56 12
ANKARA Etlik CINEMA PINK (FORUM) 312 578 00 22
İZMİR Alsancak AFM (PASSTEL) 232 489 22 00
İZMİR Alsancak AFM (PASSTEL) 232 489 22 00
ADANA ARIPLEX (GAZİPAŞA BUL.) 322 458 35 34
ANTALYA AFM (LAURA) 242 324 40 00
BURSA AS MERKEZ 224 261 57 67




Pin It!

18 yorum :

  1. Herkes adina huzur ve keyif duydum"..
    Boylesine bencil ve medeniyetini geride birakmis olmaktan cok rahatsizim..
    Daha daha niceleri siraya girsin dilerim delfinam..
    Bil seyirler musmutlu keyifler :)))

    Sayfaya, fincandan yükselen kalplere Ba yıl dimmmmmmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmişteki bizler yoksunduk, geleceğin çocuklarına yaşatmayacağız ana dil yoksunluğunu Nunummm..

      Sil
  2. olması gereken basit şeyler bile yıllar sonra geliyor ülkemize ama yine de mutluluk verici bir gelişme :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık bu kısır döngü kırılsın, her şey kolayca hallolsun çilekli süt...

      Sil
  3. Oğluşla da güzel bir gün geçirilmiş, çok öpüyorum seni tatlım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir gündü Narinim, malum büyüdüler artık bizler bir yanayız :)
      Ben de öptüm...

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Sen anlarsın Kıymetlim bu halleri :)
      Sevgiler,

      Sil
  5. Arpa şehriye pilavını da pirinç pilavını da teflonda yapıyorum hayatım, dibine yapışıyor çelikte yapınca.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Delfina,

    Çok ama çok sevindim bende. Helede Fetihi izlemiş olmanıza ayrı heyecan yaptım.

    Sevgiler*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Hadiye,güzel bir film güzel bir gündü.Teşekkürler...

      Sil
  7. Ah benim güzel Delfiş'im onca film olsa hepsi alt yazılı olsa hatta TV kanalları bile acaba bir kampanya başlatsan mı sen?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık olmalı,olacak Edacım... Şu an Kültür Bakanlığı'ndan sinema altyazıları, RTÜK'ten ise TV altyazıları taleplerimize yanıt bekliyoruz. Söke söke alacağız yılların acısını Edim...

      Sil
  8. inşallah en kısa zaman da güzel sonuçlar alırsınız cnm

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10