13.03.2012

"Öyle Bir Geçer Zaman Ki" artık Türkçe Altyazılı...


Bu yıl işitme kayıplılar çok güzel haberler alarak girdiler 2012'ye... Yıllardır verilen mücadele,savaş ve emeklerin karşılığı bir bir görülüyor artık...

Bunlardan biri, taze taze haberini aldığımız ve sevinçten yine gözyaşlarımızı tutamadığımız çok sevindirici bir olay.


Kanal D'de yayınlanan ve en çok izlenen dizilerden biri olan "Öyle Bir Geçer Zaman Ki" dizisi artık kanalın web sayfasından Türkçe altyazılı izlenebiliyor.Üstelik 64. bölüm itibariyle yayına verilmiş durumda.Bu sevindirici olaydan sadece işitme kayıplılar değiş görme kayıplılar da yararlanabilecek.

Artık Osman'ın arkaplan sesini, Cemile'nin mücadelesini kelimesi kelimesine duyabileceğiz...Yaşasınnn...

Kanal D'ye bu duyarlı yaklaşımı için çok ama çok teşekkür ediyorum...

Ayrıca İşitme Engelliler Derneği bu alanda yıllardır uğraş veriyor,geldiğimiz noktada Viki Hn,Sevgi Hn ve diğer arkadaşlarımın hakları ödenemez onlara buradan da tekrar teşekkür ediyorum.

Gerçekten de altyazılı dizi izleyebilmek için buyrun :)

Türkçe altyazılı Öyle Bir Geçer Zaman Ki


Haberin kaynağı için tık tık
Pin It!

17 yorum :

  1. süper bir haber gerçekten... aferin kanal d'ye...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oytun, söyledik onlara webtv yeterli değil önemli olan tv de altyazılı olması diye...Sağolsunlar önerimizi dikkate aldılar,değerlendiriyorlar...

      Sil
  2. Canım gerçekten çok sevindirici bir haber çok mutlu oldum sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya gerçekten de geç oldu ama bu sene her şey güzel oluyor :)

      Sil
  3. Gercekten bende cok sevindim Delfinacigim...hele ki bu dizi zaten hak ediyor böyle bir gösterimi, sevgiler

    zehra

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zehracım epey fanı var bu dizinin iyi oldu gerçekten de...Tv de altyazılı yayınlanırsa tadından yenmez artık di mi :)

      Sil
  4. Güzel bir ve sevindirici bir olay delfinacim.Okan Bayülgenin programindaki cevirmenden sonra dizilerde de baslamis ya süper olmus. Diger diziler ve programlarda gelir insallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Süntercim, 2012 harika olaylarla başladı gerçekten...Ülkemizin çocuk ve gençlerinin boynu bükük kalmasın artık...

      Sil
  5. bu harika bir haber! :) daha niceleri olur inşallah..

    YanıtlaSil
  6. Helal olsun valla devamı gelse ne de güzel olur. Delfiş'can sen bu konuya el atsan kanallara yazsan Haber Türk'te tanıdık var istersen yaz bana ileteyim ne dersin? öperim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Stilim bu konuda ufacık duymayan çocukların, sinemaya arkadaşlarıyla gidip boynu bükük kalan gençlik çağındaki gençlerin yaşadıkları yeter artık. Sene oldu 2012, tv sektörü uyansın artık... Rtük'le yazışmalar devam ediyor ama onlar da hep aynı klasik cümleleri söylüyorlar... Habertürk bu konuda nasıl yardımcı olabilir,ne önerirsin bunları konuşalım,atağa geçelim Edim...

      Sil
  7. işitme engelliler için çok güzel filmleri alt yazılıları tv de verilirse daha iyi olur çünkü işitme engellilerin çoğunun bilgisayarı yok özellikle kanal d de kayıp şehir veda öyle zaman geçerki ve yalan dunyayı tvde altyazılı vermenizi rica ediyorum dernek başkanına teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
  8. ben isitme engelliyim ya ben verilen link i tikliyorum 404 not faut yaziyor bir turlu izleyemedim izleyebilmekicin ne yapmamlazim yardimci olurmusunuz

    YanıtlaSil
  9. Merhaba Rayiha Sultan,

    KanalD linki değiştirmiş, bölümleri şuradan izleyebilirsiniz;
    http://www.kanald.com.tr/Gorme-ve-isitme-engelliler-icin/Videolari/15803

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. inanirmisiniz bilmem amma ben bu dizinin hastasiyim 1. bolumunden itibaren baktim konusmalari cok merak ederdim ailemde bulunalara ne diyorlar diye sormaya utanirdim!!! neden cunku ailemden birisinin benden bikmasini istemezdim ailemden beni dusunenler yokmuydu elbette vardi amma bu dizi baslayinca herkez pur dikkat diziye verirdi kendini bende onlari rahatsiz etmez anlaya bildigim kadar anlar bakardim SAYENIZDE artik 1. bolumden itibaren altyazili izliyebilecegim sizlere nasil tesekkur edececegimi kelimelerle ifade edemem cok cok cok tesekkur ediyorum tekrar gorusmek dilegiyle islerinizde basarilar diliyorum hollandadan kucak dolusu sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diziyi izleyebiliyor olmanıza çok sevindim. İşitme kayıplıların en büyük sıkıntısı altyazısız tv yayınları zaten.KanalD bu konuda çok emek sarfediyor.Yeni başlayan İntikam dizisi de aynı linkte,görmüşsünüzdür.Sizler de sosyal ağlarda varsa blogunuzda bahsedin ki daha geniş kitlelere yayılsın bu haber...

      İçtenliğinize teşekkürler,
      benden de kucak dolusu sevgiler...

      Sil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10