5.04.2012

Yeni sezon zeytinyağı ürünleri...

 
 


Mail atıp sabırsızlıkla haber bekleyen tüm doğal ürün severlere duyurulur;

2012 yeni sezonundaki saf zeytinyağı ve sabun için siparişler alınmaya başlamıştır.


Almanya,İsviçre,İngiltere,Amerika’ya kadar giden ürünlerimiz,Türkiye’nin her yerine de ulaştı.Kullanıcıların yorumlarını içeren videomuzu şuradan izleyebilirsiniz.

Ürünler Muğla’dan Yurtiçi Kargo ile %35 indirimli gönderiliyor.

Acele edin sınırlı stokları kaçırmayın...
Sipariş için tıktıktık






 
 
 
 
Pin It!

4 yorum :

  1. Canım Delfisim sizin paketlerinizden sadece ürünleriniz cikmiyorki, dostluk çıkıyor, umut çıkıyor, özlem çıkıyor, samimiyet çıkıyor. Tüm ailene yurekden selam ve sevgilerimle canım dostum...

    YanıtlaSil
  2. Canım,hem fiyatları hem de kargo ederini bana bildir de blogda da yazayım. Siparişi de hazırlayayım. Malum ,fiyatı görmem gerekiyor.Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. ben de ıstıyorum Delfinacım :)
    bir sefer geç kalmıştım fyatlarını öğrenme şansım var mı peki...
    yorumun için ve dileklerin için sağol sevgiler
    Özlemle öpüldün :)

    YanıtlaSil
  4. Ben başka yağ yiyemem ki artık. Annene babana uzun uzun ömürler tatlım, ellerinden öperim. Bu yıl da geldi yağım, zeytinim, hemi de mis kokulu çiçeklerle...

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10