18.06.2009

Maskeler...

...her evde, bir tane vardır.


Bazıları, yılda bir kez,
komşuları korkutmak için kullanılır...




...bazılarına, ev işlerinde ihtiyaç duyulur...



...bazıları da her perşembe uygulanır.



Bir de, bazılarının,her gün kullandıkları bir maske vardır.

Onların, kötü emellerini...
...gizlemek için tasarlanmış,
dostane bir gülümsemedir o.




Herkes, bir çeşit maske takar...
...altında yatan gerçeği...
...görmek için, dikkatlice bakmanız gerekir.

Bazıları, yaşlanma endişelerini örter.



Bazıları, yoksulluk endişelerini saklar.


Diğerleri, hala devam
eden sevgilerini gizler.




Bir de onların
maskelerini düşürenler vardır.


Gözlerine baktığınızda...
...onların, gerçekte kim olduklarını...
...ve neler yapabileceklerini görürsünüz.



Alt not;
  • Bundan böyle her çarşamba,Desperate Housewives'ın en sevdiğim cümleleri bu sayfalarda.
  • Çeviri için phr0zene'ye çok teşekkürler.
Pin It!

16 yorum :

  1. Harika bir payasimdi tesekkurler.

    SEVGİLER

    YanıtlaSil
  2. ooo.. :))
    her çarşamba
    ve heer gün burdayızzzz.....
    :)))))))
    harikaydı.

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten hepimizin hayatında ne kadar çok maske var.

    YanıtlaSil
  4. Cok tesekkürler Delfinacim, bu diziyi bende cok severek izliyorum:))
    Ne kadar anlamli sözler degil mi:))

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. bende bayılıyorum o diziye ya :D cümleler ne kapak ama :DDDDD

    YanıtlaSil
  6. Demek sende izliyorsun :)) sezon finali güzel bitti.Bakalım neler olacak :))) Dizideki cümleler,kadınların kendileri,aileleri ve arkadaşları için yaptıkları inanılmaz.

    Kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. diyorum nereden tanıdık geliyo cümleler :)) süper dizi ben artık tv den değil netten izliyorum Delfinacım, bölüm olarak çok ileride çünkü nettekiler...

    alışkanlık yapar bak her Çarşamba yazarsan :)

    YanıtlaSil
  8. güzel bir seri olacak resimler de cuk diye oturmuş süpersin

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Delfina blogunu ilk defa ziyaret ediyorum.Diğer blogcu arkadaşlarda görmüştüm ama kısmet bugüneymiş.Çok beğendim ve eğer müsade edersin seni arkadaş listeme eklemek istiyorum. .Maskeler.Hangimiz takmıyoruz ki bir maske.Mutlaka her insanın hayatında var.Bu diziyi de her zaman izleyemiyorum.Sayende takip etmiş olacağım.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  10. Aa süper olmuş, daha yazının başlığını görür görmez acaba Delfina da Desperate Housewives mi izledi acaba da ondan mı bu konu derken sondaki notu görünce anladım ve sevindim:)Çarşambaları böyle bir seri yapman gerçekten güzel olur:)

    YanıtlaSil
  11. Süper bir paylasim...
    Utopik de olsa maskesiz bir dünyaya el ele diyorum...

    YanıtlaSil
  12. favori dizim dir...merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  13. sahiden çok güzeldi ve düşündüm de daha neler yazılır maskeler üzerine...

    YanıtlaSil
  14. Canım dostum Delfişim babam için tüm dileklerine minnettarım. Kısmetse 29da ameliyatı olacak. Bu yazın aldı götürdü beni uzaklara düşüncelere. Hep gülümsettin hem hüzünlendirdin teşekkürler.

    YanıtlaSil
  15. Yazini okudugumda duygularimi aynen ordan buraya - burdan oraya ziplayan cekirgeler gibi hissettim yani kendimce birseyler dusundum iste :-) Bazi seyleri bana/bize hatirlattigin icin tesekkurler
    Sevgiler
    Elif

    YanıtlaSil
  16. © özgül,beğenmene sevindim...svg

    © nunucum,ilk ziyaretçim,ilk misafirimsin her zaman.iyi ki varsın...

    © özlemcim,maskelerin altındakiler hep güzel şeyler olsa keşke..

    © Belgincim,dizinin çoğu bölümündeki sözler tam eserlik.unutulmasın diye yazayım dedim ben de :)

    © gökçecim,aynısını düşünüyorum çalışkan arım benim...

    © zerrincim,sezon finali süperdi ya,bizim tr deki diziler neden kendi içinde girdap olurlar bilmem. :)

    © sedacım,cnbc-e ye sahip çıkma manasında internetten izlememeye çalışıyorum ama sen böyle dedin diye oturdum 23X24 izledim :) aman duymasın cnbc-e :)

    © gececim, o resimleri buluncaya dek kaç saat kaybettim kaç :) ille de güzel olsun diye uğraştım.sen de bir yastıkta için şahane şeyler sunuyorsun...

    © ebru merhaba,elbette ekleyebilirsin mutluluk duyarım.:) sevgiler

    © nur, senaristlere boynumuzun borcu olsun di mi :)

    © figoltxcim, ben de inşallah diyorum :)

    © duyuşen,dizi 5 sezondur hepimizi sürüklüyor.ben de çok seviyorum...

    © beenmayacım,maske konusunda birşey yazarsan eminim yine muhteşem şeyler ortaya çıkacaktır.sevgiler

    © stilcim,dualarım onunla.kıyamam yaa,seni ne güzel yetiştirmiş,daha sana çok lazım Allah uzun ömürler versin.Maskeler hepimizin hayatında var gerçekten de.en çok maskeli dolaşıp hayatımızı olumsuz etkileyenler...

    © elifcim,maske ile bazı hayatlarda ne izler kalıyor değil mi.eden kendine canım üzülme sen :)

    sevgiler,

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10