12.02.2011

Bugünlerde...









 
Pin It!

12 yorum :

  1. Ooo ne güzel, ben de nerde bu hatun diyorum. Şu yazıları yazmışsın ya, bildiklerinin yarısını bilsem de artık sıkıldığım şu şablonumu canlandırsam diyorum ama nerdeee...

    YanıtlaSil
  2. oooohhh :))
    gayet kollektif gördüm delfinam :)
    ama devlet dairesi işlerini geçersek,
    Çokk güzel kareler !!

    YanıtlaSil
  3. E cok guzel
    harika
    eglenceli
    tatli
    gecmis zaman :)

    YanıtlaSil
  4. böylede güzel anlattin:))

    YanıtlaSil
  5. Pek de güzel anlatmışsın.
    Sevgiler Delfina'cım...

    YanıtlaSil
  6. Nekadar guzel bi anlatim...Fotograflara bayildim :)

    YanıtlaSil
  7. bayıldım anlatımına hele yıldızlara

    YanıtlaSil
  8. Hayirli kandiller Delfinacigim, icten sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. hayırlı kandiller delfinam,
    allah tüm dualarını kabul buyursun canım

    YanıtlaSil
  10. Canim Delfinam... O simsicak yorumun icin cok tesekkür ediyorum, öpüyorum yanaklarindan... Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  11. Cok guzel olmus bu post Delfina'cigim. Dergilik tam... Hemi de tasarim dergisi...

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10