14.11.2007

Hakkımda

İşitme Kaybı Blogu Hakkında;
Html'ye ilgi duymaya başladığım 1999 yılında bir gün heyecanla,işitme kaybımı anlatabileceğim sitenin planını çizdim.İşitme Kayıplılar nerelere gider,nelerden hoşlanır,neyi sever gibi günlük hayattan kesitler sunan bir siteydi planımdaki.

Blogculuk o zamanlar çok yaygın olmadığından bir süre erteledim bu planımı ama 2005'te blogcu.com yardımıyla ve sevgili arkadaşım Wise'nin önerisiyle,isitmekaybi.blogcu.com hayata adımını attı. Yazdıkça, anılarımı hatırlamaya başlamam,
hatırladıkça güzel şeyler paylaşıyor olmam,
sizlerle buluşmamı sağladı...

4.yılındaki bu blogun herhangi bir hedefi,amacı yoktur.Amaç sadece mutluluk ve güzellikleri
paylaşmaktır.

Aradığınız; neş'e,bir parça umut,samimiyetle paylaşılmış minik hatıralar ve tecrübelerse doğru adrestesiniz...


Delfina Hakkında;

Doğum günü: 11 Haziran, 1974
En sevdiğim kitaplar: Afrikalı Leo,Çocuğumu Nasıl Yönlendirebilirim?,Etkili Anne - Baba Eğitimi (EAE),Kızıl Nehirler, Anne-Baba ve Eğitimcilere Aspirin Öğütler,Pasta Dekorasyon Kitapları
Favori Film ve Tv Showlar: Kasımda Aşk Başkadır,Lost,Nip Tuck, Desperate Housewives,Martha Stewarts
Favori Yiyecek: İri Tarhana
En sevdiğim İçecek: Demli Çay
En sevdiğim renk: Turkuaz
Favori Sayısı: 7

Delfina hakkında biraz daha bilgi;
  • Ailemin ilk çocuğuyum.
  • 1996 doğumlu,dünya tatlısı bir oğlum var. 17 yıldır çalışan bekar anneyim.Hayatımın ve günlerimin güzelliği,oğlumun akıllılığından,ince düşünceli oluşundan...
  • Küçükken bisikletten çok düşerdim, aslında düşmez bir yerlere fırlardım :) Bacağımda bir sürü iz var halen :)
  • Bozulan müzik setini,elektrikli gereçleri tamir etmeyi çok severdim.Mobilya atölyemize gidip değişik çerçeveler tasarlar,üretirdim.
  • Almanya'da babam her yaz yüzmeye götürürdü ama izlediğim "Girdap" filminin etkisiyle bir türlü öğrenememiştim.(Halen bilmiyorum)
  • Lutfhansa uçakları bana özlem,kavuşma ve sılayı hatırlatıyor.
  • Ortaokul'da basket kaptanıydım,saatlerce oynamaktan yorulmazdım çünkü boyum 1.82 olsun istiyordum.
  • Kıskançlık nedir bilmem,3 kardeşimi hiçbir zaman kıskanmadığım gibi,kimseyi de kıskanmamışımdır.
  • Odtü Endüstri Tasarımı okumayı,kardeşlerimin önünü tıkamamak için vazgeçtim.Master yaparsam bu alanda yapmak istiyorum.
  • Annem ve babam birbirlerine hala deli gibi aşıklar,onların mutluluğu ve huzuru sayesinde,hepimiz azimli,tutku ve hırs dolu,inançlı insanlarız.
  • Bizim ailede herkes el sanatları konusunda yetenekli.
  • Eski eşyaları,yıpranmış ürünleri çok severim...
  • Delfina nicki,kızkardeşim euphoric'in önerisiyle ortaya çıktı.O değişik nickler uzmanı :)
Pin It!
Related Posts with Thumbnails
01 09 10