10.07.2008

Trenleri Severim...



En çok trenleri severim,
Ovada giden trenleri,
Kıvrıla kıvrıla uzayıp
Bir arpa tarlasından geçen,
Yeşil, yemyeşil olan,
Sonra bir sofrada
Un, ekmek, nimet olan,
Ve son istasyonda
Yorgun, ağlamaklı, pişman.


En çok trenleri severim,
Dümdüz giden trenleri,
Bir de bizim sokaktan geçenleri
Sonra terleyip denize giren trenleri
Severim.
Vagonun kapısı açılmış,
Bir dalgıç girmiş içeri,
Kucağında deniz kestanesi,
Şeytan minaresi ve şakayıklar,
En çok denizden geçen trenleri severim.


En çok duran trenleri severim,
Henüz yola çıkmamış,
Akşam vakti, camları buğulu,
Bir kadın penceresinde,
Elinde günlük gazetesi,
Bilmece çözen trenleri severim.


Pin It!

7 yorum :

  1. en cok trenleri severim, havaalanlarini, en cok otobüs...en cok el sallayanlari ama en az gitmeyi severim!

    YanıtlaSil
  2. slm
    seni tanıdığıma memnun oldum.trenleri bende severim tıngır mıngır giderdik eskiden şimdi unuttum trenleri eski günler geldi aklıma nostaljı yaşattın bana
    sevgilerimle
    iyi haftalar cnm

    YanıtlaSil
  3. aycicim nasıl oluyor bu? hem en cok seviyorsun ulaşım araçlarını hem en az gitmeyi...olacak şey mi,gezelim görelim canım yaa :)

    sarımutfak,ben de memnun oldum...şiir çok güzeldi ben de ekledim,nostaljiye hepimizin ihtiyacı var sanırım :)
    sevgiler,

    YanıtlaSil
  4. Ordan oraya zıplarken bi baktım ki burdayım . Geldiğime sevindim.... Merhaba :)

    YanıtlaSil
  5. Hoşgeldin Funda,

    Bu zıplamalar bazen bana da çok güzel süprizler yaşatıyor...

    Görüşmek üzere,

    YanıtlaSil
  6. Trenleri ben de çok severim. Fırsat buldukça da tren yolculuğu yaparım. Çünkü ben ulaşmaktan çok gitmekten hoşlananlardanım. Blogumda trenleri anlattığım "Tren...Öpsün Seni Zeki Müren" başlıklı bir yazım bile var. İlginizi çekerse Mayıs 2008 arşivinde...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Uçanmartı,çok beğendim tren yazını...2.resimde hayal ettim kendimi okurken enfes yazını...

    hep yataklı vagonda seyahat etmek en büyük hayalimdi,gerçekleşmedi henüz ama bu yıl bir karadeniz turu ayarlasam ne güzel olur değil mi..

    sevgiler,

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10