14.02.2009

Seçkin Tv Kanalları...



Zaman zaman tv önünde dinlenmeyi severim...


Tv'de izleyecek birşey her zaman bulunmuyor orası ayrı bir konu...Martha Stewart ve Ellen'in programlarını kopyalasalar, mekan konsepti,kaliteli seyirci olarak aynısını deneseler ülkemizde tutar mı diye çok sorgularım...


Nedense tv başında tembellik yaparken hep birşeyler sorgularım. :) Diyelim ki, izlemeye değer birşey yok, DVD stoğunu da eritmişiz, ben de alışveriş kanallarını açarım hep...


Özellikle yabancı çekimlerde abartılı övgüler var ürüne karşı.Kullanıcılar kameranın soluna bakarak,şu kadar zayıfladım,çok memnun kaldım gibi gözlerini iyice açarak anlatırlar ya,onların bu tavırlarını izlemek o anın eğlencesi oluyor benim için. ( Boş eğlence kabul ediyorum :) )


Beğenmezseniz,ürünü 15 günde iade ediyoruz diye kendilerini sağlama aldıklarını sanıyorlar ama bir de 15 gün deneyin sonra ödeyin paranızı deseler daha iyi olmaz mı?


Bu yazımla,saatler boyu ekran başında kaldığım anlaşılmasın sakın,olsa olsa yarım saattir o.Kadınların en büyük dinlencesi, mutfakta geçen zaman...Tabii bir de çocuklarıyla geçirdikleri verimli anlar...


Pin It!

4 yorum :

  1. canım ben de hiç seyretmiyorum ama seyreden kişilerin arasında kalınca kendimi uzaylı gibi hissediyorum

    YanıtlaSil
  2. hakikaten de öyle bende bugun tv ye bakım dedim yok yok yok ya birşey bulamadımki...sonra tv kapadım ders çalıştım:)))

    YanıtlaSil
  3. delfinacığım yorum yazmadığım zaman sesin gelmiyor. acaba ilşkimiz uğramazsan uğramam ,yazmazsan yazmam mı?,
    acaba bu yaşlı,torunlu ve bu aralar sorunlu nalan teyzem ne yapar diye merak etmiyorsan bak gelmem bi daaa
    :(

    YanıtlaSil
  4. hele ben !!!!
    tv-de olanlarla hiç bir A-LA-KAM bile yok !!! delfinacığım..
    HOME TV- discovery okadar.
    haber-magazin yarışma vs vs fikrim bile yok .
    boş vakit varsa- sinema- tiyatro konser severim. kitapçıları gezip dostlarla vakit geçirim.
    şimdi son 2.aydır evdeyim.( MALUM )mart gibi iş başı yapacağım inş. evde bir yere kadar çünkü..
    Verimli sevgi dolu yarınlar dilerim canım benim..
    Çok sevgiler.

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10