22.07.2009

Güvercinlik~Bodrum tatil notları...




Ben de tatilde blogunu güncelleyemeyenlerdenim...

Hatta internetin ilgimi bile çekmediği bir döneme giriveriyorum izinde...90'lı yıllarda, "saatimi de evde bırakır çıkarım tatile" derdik,şimdiye çevirmek gerekirse, "netimi,i-podumu,blackberryimi,cep telefonumu,laptopumu ve saatimi de bıraktım gidiyorum" olurdu :))

Ne çok karmaşa varmış hayatımızda yaa,friendfeed takip et,blog güncelle,elmalı kurabiye pişir,dolabın altının tozunu al derken günler geçermiş.İşte o günlere sünger çekmek için bu sene Bodrum bizi resmen kucakladı.

Her gittiğimiz beachde samimi karşılamalar,her oturduğumuz masada ilgi-alaka ile hepimiz çok mutlu bir tatil yaptık.Hepimiz derken, oğlum,ben,babacım,annecim,kızkardeşim ve ben...

Güvercinlik,Bodrum'un en sevdiğim yerlerinden biri.Sessiz sakin,temiz denizi ve kendi halinde bozulmamış dokusu ile beni çekiyor kendisine.



Club Aquarium'da geçirdiğimiz saatler mekanın güzelliği ile eşdeğerdi.Personel o kadar güleryüzlü ki,insan kendini kraliçe sanıyor birden.

Sevgili Adnan Şenses yanımızda oturuyordu,rahatsız etmeyelim diye selam vermedik.Anneciğimin şu lafı tarihe geçmeli,o kadar güzeldi ki;

" O,Türkiye'nin en değerli sanatçılarından.Ona selam vermeden geçip gitmek,onu görmezden gelmek büyük bir saygısızlıktır.Şimdi gidip konuşuyorsunuz ve hatıra fotoğrafı çektiriyorsunuz."


"Şeyy anne biz böyle düşünmemiştik hiç,düşüncen ne kadar güzel gerçekten" deyip yanına gittik ve bir sürü resim çekildik beraber.Çok sıcakkanlı,çok içten bir beyefendi o.Buradan da selamlarımı yolluyorum,biz Muğla'lı olarak sizi gerçekten çok seviyoruz Adnan Bey...




Club Moni & Purple Beach'dan bahsetmemek olmaz.Mekanın açılmasına 3 gün vardı ve biz konuk olarak öyle güzel ağırlandık ki,yeşilin,dinginliğin tadını orada daha fazla aldık.

Bungalow evler,kocaman minderler,tahta şezlonglarla bana göre en güzel tatil yeri olabilecek bir mekandı.Bodrum'a giderseniz görmeden dönmeyin...



Bir gece de,4 kardeş Bodrum gecesi yaptık.The Marmara Bodrum'un eşsiz manzarası karşısında dondum kaldım çünkü Bodrum'u hiç bu kadar yüksekten seyretmemiştim.Havuz başında kahvelerimizi içtik o güzel müzik eşliğinde,sonra barlar sokağına daldık.

Ünlü bir yerde balıklarımızı yedik ve hemen kaçtık o sokaktan.Hem çok sıcaktı hem anlamsız bir kalabalık vardı.Anladık ki,yaşımız gereği sakin yerleri daha çok seviyoruz.

Böylesine güzel bir tatil herkese kısmet olsun diyor,tüm tatile çıkacaklara bol şans diliyorum...

Pin It!

14 yorum :

  1. Oh çok iyi olmuş Delfina. Tatil her bünyeye lazım, güzel anılarla dönmüş olman ne güzel.

    YanıtlaSil
  2. güzel keyifli bir tatil geçirmişsin ne güzel. darısı benim de başıma :)))

    YanıtlaSil
  3. fotolar süper..
    annenin ADNAN ŞENSES yorumu çok kibar bir davranış

    YanıtlaSil
  4. Delfina böyle dinlence hepimizin başına......
    Mekan önerilerinide kulağıma küpe yapıyorum..

    YanıtlaSil
  5. tekrar tekrar sefaların olsun..
    ağız tadın bal olsun delfinam..
    bizde biraz kaçsak diyoruz artık.
    senin gibi hafiflesek,
    anıları plaj çantaalarımıza doldursak,
    rüzgarı saçlarımızda,
    denizin tuzunu da tenimizde bıraksak bir önce :)))))
    sevgiler canımm..

    YanıtlaSil
  6. tüh sizinde tatiliniz bitmiş..ama harika bir tatil geçirdiğiniz resimlerden ve anlatılanlardan belli...

    blogunuz çok keyifli,henüz sizi çok çözebilmiş değilim ama merak uyandırması çok güzel..zamanla keşfedeceğim artık...

    sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. delfina'cigim, kendim dinlenmisim kadar mutlu oldum yazdiklarina..
    Nu-Nu hakli, sefan olsun..

    YanıtlaSil
  8. Afiyet bal şeker olsun. Ne iyi olmuş:) aile ile birlikte gibisi var mı?

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Delfina
    Önce Alaçatı, sonra Bodrum, ne güzel. Gittiğin her yere kendi ışığını da götürmüşsündür eminim. Acaba o yüzden mi fotoğraflarına bakınca insanın gidip göresi geliyor oraları?

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Gitmiş kadar oldum;
    Bu kadar kısa öz ve net tatil anlatılırmı yahu :)
    Süpersin.
    Bir solukta okudum ve çok kıskandım :))
    Öperim.

    YanıtlaSil
  11. Delfinacım ne güzel bir tatil geçirmişsin. Mekan önerilerin için çok teşekkürler, hepsi aklımda... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. ooo hemende eklemişsin? hayırlı olsun... hemende kullandın:)

    YanıtlaSil
  13. Delfina'cığım, geçen yıl ki Bodrum gezimizde ben Güvercinlik'e hayran olmuştum. Bu yıl da gitmek istiyorum oralara.
    İyi tatiller, güzel dinlenmeler.

    YanıtlaSil
  14. sene 2011 ve bizde aynı yerde akşam yemeğinde karşılaştık adnan bey le.önce rahatsız etmek istemedik ama bu sefer o çağırdı yanına.hakikatten çok sıcak ve komplexsiz.

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10