6.10.2009

Popüler Keyif; 5d sinema


® photo by mgerardi


-Kemerlerinizi sıkı sıkıya bağladınız mı?
-Gözlüklerinizi de takınız lütfen...

-Şimdi inen demiri sıkı sıkı tutun düşmemek için...

-Uzayda roller coaster deneyimi yaşamaya hazır oluuunn...

....

Haftasonumuz bu konuşmalara tanık olarak geçti.Çocuğunuz varsa zaten hayatınız her an rengarenktir.Onların istekleri sayesinde teknolojik terimlerden geri kalmadığımızı düşünüyorum...

Henüz 3 boyutlu sinemanın sırrını çözememişken 5 boyutlu sinem keyfini yaşamak inanılmaz bir tecrübeydi...

7 dakikalık gösterimde,kemerlerimizi sıkı sıkıya bağladıktan sonra kendimizi bir anda uzayda çığlık çığlığa bulduk.O nasıl heyecan,o nasıl bir şölendi öyle..

Sinemada çiseleyen yağmur,rüzgar ve duman göreceğimizi söyleseler güler geçerdim herhalde...Zaman çok hızlı ve çook güzel değişiyor...

Çıktığımızda baktık ki;ellerimiz terli,dizlerimizi titrek.
Demek biz adrenalini seviyoruz dedik :)

Hamile ve yüksek tansiyon hastalarına sakıncalı olan 5d'yi öteki d'ler gelmeden herkesin görmesini tavsiye ederim...


Pin It!

8 yorum :

  1. Okurken bile heyecanlandım Delfina'cığım, :)
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Delfinacım nasıl bir şey bu,merak ettim.. ben yapamam ama eşimle borayı feda ederiz bunun için ne yapalım ;)

    YanıtlaSil
  3. Merak ettim bu kadar heyecan başka nerede var...

    YanıtlaSil
  4. Ben de bayılıyorum bu olaya ama bizim ki galiba 4 d kalmış delfinam bizi şöyle bir ıslatıp,fırtanalara sokup ayaklarımızın altından fareler geçirttiler. Bayılıcam sandım ayrı :)

    YanıtlaSil
  5. çok merak ettim ilk fırsatta

    YanıtlaSil
  6. ® özlemcim, yaşamak lazım yaşamak :)

    ® pelincim,denemelisiniz gerçekten muhteşem.genci çocuğu farketmiyor herkes girebiliyor.

    ®Bilgicelli,başka yerde yok benim bildiğim :) herşey sanalda :)

    ®Nane şekerim,neee amanııınn yüreğim ağzıma geldi.ya ben 3d ye bile gidemedim 5d dehşet güzel birşeymiş :) boyutlar arası heyecan :)

    ® GeCecim,beraber gitsek ya :)

    YanıtlaSil
  7. inanılmaz birsey arkadaşlar ilk izledigimde kalp atışlarımı duya biliyordum :)) ama maliyeti cok yuksek ucuz olsa herkez alır eve birtane :)

    YanıtlaSil
  8. wayy be demekten başka birşey gelmiyor elden ben de bakmıştım gerçekten maliyet işin en önemli kısmı diyebilirim

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10