22.02.2010

Hamam Sefası...



® photos by delfina


Allah'ımmm bugün pazartesi ve ben müthiş dinlenmişim...Haftaya süper ötesi başlamanın keyfiyle,gözlerim bile ışıl ışıl...

Euphoric'le kaç zamandır diyoruz,ahh bi hamam olsa gitsek diye.Geçen hafta yorgunluk ve yoğunluk had safhada olunca,pazar gününü "hamam sefası" ilan ettik.Bulunduğumuz semtteki hamam sadece erkeklere özelmiş,hemen ufak çaplı bir araştırmayla önümüze ilk çıkan hamamı aradık.Gelin görün,beğenmezseniz dönersiniz dediler...

En son Kütahya'da,25 yıl önce gitmişiz hamama,o sıcak buharı nasıl da özlemişiz.Espaca Spa'ya girer girmez kendimizi pek özel hissettik,zaten her konuda çok şanslıyızdır şükürler olsun.Ortamda aydınlatma hiç yok neredeyse,etraf mumlar ve tütsülerle süslenmiş.

Sauna'daki mentollü buharla gözeneklerimizi açtık,biraz yandık o ahşapla :) , sonra saatlerce hamamdan çıkmadık.Burası çok modern,hijyenik ve sessizdi.Sadece ikimiz vardık euphoricle.Peştemalimiz,bornozumuz ve havlumuz,terliklerimiz paketlenmiş şekilde dolabımızdaydı.



Huzurla ve yenilenerek ayrılmak ruhumuza çok iyi geldi,dinlenmenin böylesi için bu olayı 25 yılda değil, sık sık tekrarlamaya karar verdik...

Pin It!

10 yorum :

  1. ah delfinacığım biz de ablamlarla hep diyoruz gidelim bir türlü gidemedik ben de küçücükken bir kere gitmiştim ama zar zor hatırlıyorum ilk fırsatta denemeliyim

    YanıtlaSil
  2. Ohh ohhh sefanız olsun şekerim.Deri için,vücut için,ruh için harika bir şey...Çok özledim çoook hamam sefasını.Alışkanlık haline getirmek lazım.Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  3. tam da keyifli bir haftasonu tanımının içini dolduracak bir şey yapmışsınız :))

    YanıtlaSil
  4. AY UTANDIM BİR KERE BİLE GİTMEDİM :(

    YanıtlaSil
  5. Bizim köyümüzde vardi köy hamami. Her hafta giderdik biz büyükannemlerle. Cok eglenceli ve zevkli olurdu.
    Yillar sonra tekrar Eskisehirde götürdüler bizi hamama ayni degildi. Sevemedim o zaman öyle topluca yikanmayi ben.Birde o gün orda evlere senlik bir gurup vardi benim midemi altüst ettiler. o Zaman tövbe etmistim bir daha hamama gitmeye.
    Ama Simdi senin yazini ve bu fotograflari görünce fikrimi degistirsem mi acaba diye düsünüyorum.
    Öpüyorum canim

    YanıtlaSil
  6. Merhaba,

    Bende 2 yıl önce ankarada tarihi karacabey hamamına gitmiştim.Göbek taşında masaj ve kese yaptırıp.Bir güzel arınmıştım.Tüm kir ve yağlarımdan:).Dinlenme bölümündeki fıskiyeli havuzunun kenarında çay içip serinlemiş sonra tekrar girmtmiştik kurnaların başına.Hakikaten sağlık ve zindelik veriyor insana.

    Sevgiler*

    YanıtlaSil
  7. özendim hem de çok..hatta birazcık kıskandım:)
    ben de istiyorum en yakın zamanda bi hamam sefası..ne kadar negatif enerji varsa buhara karışsın çıksın bünyeden..auram şıkır şıkır olsun :)

    YanıtlaSil
  8. Ayyyy Delfişiiiiim, çok heves ettim ben de gitmek istyorum.Ne iyi yapmışsınız.öptüm canım.

    YanıtlaSil
  9. Benim memleket Kızılcahamam, biliyor musun? Çocukluğumdan beri aşinayım hamamlara. Yalnız, kalabalık, hijyen olmayan koşullarda hamamlara giremiyorum, kabinlere gidiyorum. Ne iyi etmişsin, oohh misler gibi, bizim oranın suyu şifalıdır ya, tenin pamuk gibi çıkıyorsun. Şifa olsun!

    YanıtlaSil
  10. Ne güzeşdir hamam sefası Delfina'cım, pek güzel olmuş bence:):)

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10