2.09.2010

Hayat tarzları...



Sürdülen hayat tarzları ile ilgili herşey,senin de benim de ilgimi çekiyor.Odun parçası,duman kokusu,horoz sesi,toprağın ıslaklığı ile yaşaman,seni hayata bağlıyor.Hani sen dedin ya, şu esen rüzgarın kokuları bile baş döndürmeye yeter diye,bazen rüzgara kayısı kokusu, bazen tütün kokusu bazen de tüm çiçeklerin kokusu karışıyor dedin. Hepsini farkediyorsun,hepsi güzel geliyor ya sana bazen merak etmiyor değilim köy yaşamını...

Bir de köy yaşamında zaman yok diyorsun ya,ben bilemiyorum onu nasıl öyle tanımladığını.

Bilemiyorum çünkü,ben medeniyette yaşamayı,herşeye hemen erişmeyi,kalabalığı,modern mobilyaları,modern yaşam alanlarını seviyorum.Etrafımı saran cam yapılar,koloniler,en yeni teknolojik aletler beni hayata bağlıyor.Hani demiştim ya,avmlerde gezerken burnuma çeşitli parfüm kokuları,havaalanı koşturmasında duyduğum steril kokular,bazen de internetten sipariş ettiğim "24 güllü vazo"mdan gelen kokular...Belki sen de merak ediyorsundur bu yaşamı...

Zamana yetişemiyorum,24 saat yetmiyor diyorum ya,sen bilemiyorsun onu nasıl öyle tanımladığımı...



Geçenlerde sana, üstteki fotoğrafta ne görüyorsun dedim.Sen de ; "Üstünü kireç tutmuş bir çeşme" dedin...Oysa ben; çeşmeye yansıyan o cam duvarın ihtişamını görüyorum,bana modern hayatta olduğumu hisettiriyor...

İşte 2 farklı hayattayız, sen de ben de mutluyuz ya,annem ondan seviniyor zaten.Mutlu ve huzurlu hayatlara sahip oluşumuz annemi mutlu ediyor...

Nerden bilsin içimdeki çocuğu?
Nerden bilsin çift karakterli Delfina'sı olduğunu...
Pin It!

9 yorum :

  1. Şükür kavuşturana, doldun da taşmayı bekler misin? Peşpeşe okunası yazılar koyacak mısın? Oh be!

    Bende de vaziyet farklı değil hani. Seviyorum şehirli olmayı, bir yanım köyü özlese de. Şehirden uzakta da mutlu oluyorum lakin birkaç gün sonra özlüyorum interneti, beyaz duvarları, kaldırımları. Geçen yaz ilçe merkezde kaldığımız halde, wirlessle az bağlantı kurmaya uğraşmadım değil:))

    YanıtlaSil
  2. Delfina'cigim, ozletmistin kendini... Hosgeldin yeniden...

    Kendimi tanimlar gibi okudum bu guzel yaziyi.. ben de kendime sehir kadini derim hep ama doganin icindeki bir hayata da yabanci ya da yabani kalmam... Bende de var iste o "cift"lik... :-))

    YanıtlaSil
  3. hoş geldin sen ve kelimelerin özlemişiz :)))

    YanıtlaSil
  4. canım nihayet geldin kaçtır bakıyorum ama annenlerin yanındasındır diye düşünmüştüm o çift karakter hangimizde yokki, aslında hepsinin fazlası olunca sıkılıyoruz biraz oyle biraz böyle olsa

    YanıtlaSil
  5. Delfina özlemişim seni .. Ben Teraziyim ,aslında denge burcuyum ama ruh eşim ikizler ;) karakter değişikliği bizim her anımızda var sanırım ;)

    YanıtlaSil
  6. Şekerli, kaymaklı
    Ballı ,börekli
    Kahveli ,likörlü
    Nineli, dedeli
    Anneli, babalı
    Evlatlı, torunlu
    Gelinli, damatlı
    Yoksa eğer
    Komşulu, akrabalı
    Dostlu, arkadaşlı
    Cicili bicili bayramlar diliyorum..Zehr@

    YanıtlaSil
  7. Her ilkbaharda gelinciklerin en güzel başlangıçları müjdelemesi gibi, bu bayramın da sana ve ailene mutluluk ve neşe getirmesi dileğimle. Kardeşliğin doğduğu, sevgilerin birleştiği, belki durgun, belki yorgun, yine de mutlu, yine de umutlu, yine de sevgi dolu nice bayramlara.

    YanıtlaSil
  8. Canım kardeşim ailece sağlık, huzur, mutluluk dolu, huzurla uyuyup, coşkuyla uyandığınız bir ömür ve nice bayramlar dilerim. Herşey gönlünüzce olsun, bayramınız kutlu olsun.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Canım kardeşim ailece sağlık, huzur, mutluluk dolu, huzurla uyuyup, coşkuyla uyandığınız bir ömür ve nice bayramlar dilerim. Herşey gönlünüzce olsun, bayramınız kutlu olsun.Sevgiler.

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10