22.11.2011

Yükseklik fotoğrafları

Bakmaktan en keyif aldığım fotoğraf kategorilerinin başında bu tip fotoğraflar.Ayaklarımın yerden kesildiğini hissetmek,kalbimin küt küt atması ve keyifli bir sırıtışla oturduğum yerden keyif yapmak müthiş.


Oturma odalarına yakışacak olan bu tablolardan astığımda , gelen misafirlerin yüzündeki ifade nasıl olurdu acaba?

İşte günün konsepti...



® photo from hearthomemag




® photo from Köse U.





® photo from Peter B.Kaplan




® photo from Peter B.Kaplan




® photo from Peter B.Kaplan












Pin It!

7 yorum :

  1. benim için sorun yok ben bayılırdım bu tablolara :) delfinacım sesin soluğun çıkmıyordu iyisindir umarım sevgiler :))

    YanıtlaSil
  2. Delfişim, bitanem, ilk fotoğrafta oda zaten çok şık, fotoğraf da harika, bayıldımm!

    Delfişim eskisi gibi yazamıyorum maalesef, eşim blogu ailesine söylemiş, burda da çok duyan oldu. Eskisi gibi rahat yazamıyorum, ne bileyim kendini seni tanımayanlara açmak daha kolaymış, hoşuma gitmedi bu durum, çok kızdım ama, hayır herkes bilsin senin marifetlerini dedi. Bakalım, alışırsam açılırım belki:))

    İyisin ya? Çok özledim seni, sık yazsan yine, ne güzel olacak.

    YanıtlaSil
  3. bende adrenalin patlaması yaptığına göre,
    o misafirlerde napar bilemedim delfişim :=))

    çok hoş ve çok çarpıcı seçimlerdi...

    YanıtlaSil
  4. Yorumuna teşekkür etmeye gelmiştim. Ama şablonun gözlerimi açtırdı açtırdı koca koca. Çok güzeel, hele renkleri, bayıldım bayıldım...

    süppeerr!

    YanıtlaSil
  5. bırıncı resmı evımın bır kösesıne seve seve asabılırım cok guzel

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel çok farklı bir post bu!
    Delfişim 1. ye harbiden bayıldım .)

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10