12.12.2007

Blogun Hayatımızdaki Yeri [mim]


Lyn bugün ne yazacak diye hergün merakla google reader'ime yazısını düşmesini beklerim.Her kelimesi,her cümlesinde öğrenilecek şeyler vardır.Olayları idealistçe gündeme taşır,irdeler ve yorumlar.

MaFiAMaX değişik bir mim dalgası başlatmış, lyn ise çok güzel yanıtlamış.pası bana da atınca günlerce kara kara düşündüm,onun kadar güzel anlatamazdım ama davete icabet de etmek gerekiyordu...

Teşekkürler Sevgili Lyn...
*****
1-Blog yazmaya ilk defa nasıl başladım?
Ocak 2007'de başladım.Önce wp ile açım,baktım ki çok yavaş açılıyor sayfalar,blogcu.com a geçtim.Geçtiğimiz aya kadar orada yazıyor olmaktan ne kadar keyif alsam da giderek artan sorunlar ile ben de veda ettim...
2-Blog yazılarımın konusu belli bir çizgide olması için çaba gösteriyor muyum? Yoksa içimden geldiği gibi mi yazıyorum?
İşitme kaybı ile yaşadığımız deneyimler,sorunlar ve çözümleri ile başladığım bloga küçüklük hatıralarımı ekleyerek kendimce farklı bir yolda ilerlemeye başladım.Hatırladıkça yazdım,yazdıkça yazmayı sevdim.İçimden geldiği gibi yazıyorum...
3-Blog yazmak için gün içinde bazı şeylerden feragat ediyor muyum?
Eğer aklımda belli bir konu şekillendiyse bloga dökmem çok zamanımı almıyor,sadece konuya ilişkin resim bulmada çok zaman kaybediyorum.Resimlerin güzel ve farklı olması yazı ile örtüşüyorsa mutlulukla "yazıyı yayınla"'yı tıklıyorum.
4-Blog yazmak benim için eğlenceli bir uğraşken şimdi artan bekleyiş yüzünden zorunlu bir hal almaya başladı mı?
Yo yo,halen eğlenceli bir uğraş.Blog yazarak birçok yetenekler gün ışığına çıkıyor.Yemek bloguna sahip olanlar,tasarım bloguna sahip olanlar mutlaka bir gün birileri tarafından keşfediliyor.İnsanın severek kendini geliştirdiği blog yazarlığı sayesinde farklı tecrübeler edinmesi ne güzel...
5-Blog yazmayı daha ne kadar sürdüreceğim?
Ömrüm yettiği ve yazmaktan sıkılmadığım sürece....
Sevgili Safran,Nezaket,Betül sobelendiniz...
Pin It!

3 yorum :

  1. Delfinacığım merhaba, ne kadar uzun zaman oldu görüşemedik, özlemişim... İşler benim cephemde pek iyi gitmedi geçen zamanda... Ard arda yaşanan rahatsızlıklardan kurtulamadık. En kısa zamanda yazacağım sorularına yanıtlarımı. İçten sevgilerimi gönderiyorum...

    YanıtlaSil
  2. katılımın ve güzel düşüncelerin için çok teşekkür ederim (: bloglar arasında, bilinirliği arttırmak ve bağ kurmak için arada böyle minik paslaşmalar oluyor. bu defakinin içeriği de güzeldi hem de blog takipçilerim ilgimi çeken bir blogu bu sayede keşfetmiş olsunlar istedim.

    yazılarında kullanmak için uygun görsel, flickr üzerinden, yazdığın konuyla ilgili kelimeleri search ederek bulabilirsin. bazı görseller lisanslı/kullanımları kısıtlı oluyor, diğerlerini görseli aldığın sayfaya post içinde link vererek kullanabilirsin. flickr, bu anlamda oldukça zengin bir arşiv.

    diğer yerdeki template'ini blogger üzerine taşımak istediğini okudum. pek mümkün gözükmüyor bu ama blogger için kullanabileceğin çok çeşitli template seçenekleri var onlardan birini seçebilirsin ya da blogger'ın kendi bünyesinde default gelenleri renklerini görünümlerini değiştirerek de kullanabilirsin. benim blogum da default templatelerden birinin üzerinde oynadığım hâlinden oluşuyor.

    blogger'da, 'şablon -> yazı tipleri ve renkler' bölümüyle ayarlamaları yapmak, 'sayfa öğeleri' ile blogun kenarına yeni modüller eklemek çok rahat, değil mi? yalnız şimdiki siyah zemin üzerinde kullandığın renklerle yazılar pek rahat okunmuyor. sence de biraz bohem bir sayfa olmamış mı :)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Delfinacığım sorularını yanıtladım, sevgilerimi gönderiyorum :)

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10