17.12.2007

ipod ipoddd :)

Euphoric'imin ne şirin i podu var yaaa,hadi ben de dinleyeyim dedim geçen akşam...cihazı çıkartmadan dinlemek imkansız,cihazı attım bir kenara taktım kulaklığı...aa o da ne , ses gelmiyor...euphoric kontrol etti,baktı çevirdi derken son sese getirdi :) en yüksek seste şarkıcının sesi değil de müzik aletlerinin sesi çoğunluktaydı...

ee şimdi ben bi ipod almaya kalksam koca kulaklıklarla mı gezeceğim sokaklarda?



komik olmaz mı :)

eee, siz nasıl çözdünüz kayıplı arkadaşlarım bakim bu konuyu :)







resimler için tşk; Freggle , zιиα
Pin It!

8 yorum :

  1. Görüntü olarak bilemem ama ses olarak büyük kulaklığın daha iyi olacağı kesin. Çözüm: Cihazların direk ipod'a bağlanması :)

    Bu arada site bu haliyle daha güzel olmuş. Selamlar.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Onceki postlariniza bakinca anladim nedenini. Kusura bakmayin biraz okuzluk etmisim. Ilk defa gelmistim sitenize, oylesine yazdim. Once ilk postlari okumak lazimmis. Ogrendim..
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. şu amerikan filmlerinde görmüşsünüzdür,zenci gençler, ellerinde; kocaman hopörleri olan teypler:-) şimdi uyandım işi demek ki adamlar işitme kayıplı:-)))))

    YanıtlaSil
  5. Her şeyin çözümü olduğu gibi bunun da çözümü var tabii ki:)Cihaz kullananlar için de üretilmiş kulaklıklar da var.Cihazın arkasına kolayca takılan çubuk şeklinde ucu var gerisi aynen normal kulaklık gibi.Ses kalitesi de gayet iyi.İşitme merkezlerinden daha detaylı ve doğru bilgi alabilirsin.Umarım yardımcı olabilmişimdir:)

    YanıtlaSil
  6. Birşey Anlamamaya Rağmen Yüksek ritimler Duymak Harika Birşey...
    Yinede iPod Dinlemek ;Bu Sık yaptığım Birşey değil...

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Delfina, bu yazının üzerinden epey zaman geçmiş. 2007' den 2013'e :) sokakta koskocaman kulaklıkla mı gezeceğim demişsin ya yazının sonunda. işte seninde gördüğün gibi son yıllarda gençler o koskocaman kulaklıklarla üstelik renkli renkli onlarla geziyorlar sokakta. önce yadırgadım. kulak içi kulaklıklara alışıktık sokaktaki insanlarda görmeye. daha çok evde, ofiste vs. yerlerde böyle kocamanları kullanıyorduk. gittikçe daha yaygınlaştı ve yadırgamaz olduk. alt yazılı filmlere gelince, okan'ın programında rastladım, yayın boyunca işaret dili ile her şeyi anlatan bir kadın var. yorulduğu zaman yerine hemen bir başkası geçiyor. şaşırdım ilk gördüğümde sonra düşündüm iyi yapmış dedim. tabi biz işitebilen ancak dar düşünenler için bu durum pek de anormal değil. bloğun çok güzel. yazıların çok güzel. eee saatlerdir sayfaların arasında kaybolmuş biri olarak beni farkındalık konusunda epey aydınlatmış oldun. teşekkürler ve ellerine sağlık herşey için. bundan sonrası içinde takipteyim :)))

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Minel,

    Yorum için teşekkür ediyorum hakikaten nereden nereye durumu söz konusu,o koca kulaklıklarla gezmek de ayrı yakışır oldu takan herkese :)

    Okan'ın programındaki işaret dili tercümanı her ne kadar iyi fikir diye gözükse de işaret dili bilmeyen işitme engellilerin hiç faydalanamadığı bir durum söz konusu. Yine de büyük gelişme elbette tvler için...

    Uzun zamandır bu blogda yazmıyorum artık,işitme kaybıyla ilgili her şeyi aktardım gibi geliyor,başka heyecanlar peşindeyim,instagramda başka kullanıcı adıyla aktifim.Ulaşmak istersen mail atabilirsin :)

    Sevgiler,

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10