23.01.2008

Alışveriş'e yeni bir soluk... / A new influence for the shopping.....


PLEASE SCROLL DOWN FOR ENGLISH





Alışverişin böylesini daha önce hiç yaşamadınız.


Keyifle ve ilgiyle dolaşacağınız bu şahane sitede, el emeği göz-nuru ürünlerin güzelliği karşısında kalakalacaksınız.


İster sevgilinize,ister kendinize...


Tüm bu kıymetli ürünleri ortaya döken ise yaratıcılığı,canayakınlılığı ve azmi ile tanınan sevgili MoonSun...


Şimdilik sadece Amerika içi satışlarda geçerli olan blogundan doyasıya alışverişin keyfini sürmeniz dileğimle...














You have never experienced such a shopping like this before.


While surfing in that glamorous web site joyfully, you’ll be astounded by the elegance of these diligently made handicrafts.


Either for you
or for your valentine..


The one who made all those precious products and who is well known for her creativity, sincerity and determination is dear Moonsun.


So enjoy your shopping on this fantastic blog now in effect only in the USA.






Pin It!

3 yorum :

  1. Delfinam, ben ben ben cook utandim desem:))
    Sayfani acinca hem cok mutlu oldum hem de sanskiliktan ekrandan gozumu alamadim :)) Ne diyecegimi bilemiyorum :))
    Tek diyecegim sey cok tatlisin ve ben seni coook seviyorum :))

    YanıtlaSil
  2. Canım Delfinacımm..
    Sayende moonsun ı gezdim..çok şık çok güzel şeyler var..Teşekkürler canımcım..
    Öpüyorum...

    YanıtlaSil
  3. moonsuncum,ben de seni çok seviyorum,seni tanımış olmak büyük şans...bol bol kazanç ve mutluluklar diliyorum sana canım...

    feyzacım,küpeleri herşeyi çok güzel yapıyor moonsun..yetenekli biri maşallah...çok öptüm ,sevgiler

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10