9.04.2008

Neredesin neredeee :)

Biliyorum,sıkıldınız hep aynı yazıyı görmekten...



Son haftalarda, etrafıma baktığımda herkeste inanılmaz bir koşturmaca,zamanla yarışmaktan hali kalmamış bedenler ve bunlara rağmen halen süren iş yoğunlukları görüyorum....



Ben de o gruptayım,2-3 hafta daha maximum enerji ile çalışabileceğim günlere henüz hazırlanırken, "biraz daha dolaşalım ,hazır buradayken" dediğinizi duyar gibiyim...



Öyleyse,
bakmak isterseniz diye kısayollar oluşturuyorum hemen siz sevgili misafirlerime...







Pin It!

3 yorum :

  1. İyi bir fikir resimlerle olması daha da hoş gezinelim kuzum o zaman

    YanıtlaSil
  2. Canim Delfinam insallah en kisa zamanda rahatlarsin :)) Yalniz bu kisa yollar da cok seker olmus :))

    YanıtlaSil
  3. edicim hehe :) saol canım benim...gezdin mi beğendin mi evimi :))

    moonsunum,yoğunluk canıma TAK! etti.ama 2 hafta daha böyle...napalım sağlık olsun di mi..

    sevgiler kızlar size...

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10