24.04.2008

Soru mu sordunuz bana?





Hayatta en sevdiğin şeylerden biri ne diye sorarsanız...




Yaşlılar derim...



Ben yaşlıları çok severim...Yüreğimdeki olumsuzlukları,karamsarlıkları,huzursuzlukları söker alır onlar...Gözlerine bakmayı severim onların...Gözleriyle dokunurlar yüreğime...




Ben yaşlıların en çok yüzlerini severim..Hani kırış kırış ya yüzleri, o çizgilerle neler anlatır bakışları...Hele ki avucunuza alın onların yüzünü,eliniz bile pozitif enerjiyle dolar hemen...



Ben yaşlıların yorulmasına,üzülmesine kıyamam...Ahh kıyamam...



Bu sabah karşıya kaldırıma geçmeye çalışan yaşlı bir amcanın elindeki çöp poşetlerini kaptım bir çırpıda.Ben atarım amcacım,siz geçmeyin sakın dedim...Attım 2 poşet çöpünü,karşı kaldırımdan gülümsedim ona, o neydi öyle , ağlıyor muydu yoksa? Ahh kıyamam amcam sana, sen yorulma,ben hep kollarım seni...



Ben, bu hayatı , yaşlıların güzelleştirdiğine inananlardanım...Anne-babasını huzur evlerine atan evlatlar olmasa, yaşlılarımız hiç acı çekmese,üzülmese keşke...



Sıvazla omzumu teyzecim,nenecim,annecim...



Ben sizleri çok seviyorum.....

Pin It!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10