26.12.2008

Google Yeni Yıl Logosu / Happy Holidays 2008!



Günde yüzlerce kez tıkladığım bir sayfa Google...

Pazartesiden beri hergün değişen logosu ile neyi anlatmaya çalıştığı üzerine sürekli varyasyonlar üretiliyor bloglarda...


Google bu resimlerle neyi anlatmaya çalışıyor? Gerçek anlamı ne? Yoksa sadece yılbaşı tatili kutlaması mı?

Yarın nasıl birşey çıkacak diye merakla beklerken,hikayenin şöyle olmasını hayal ettim...
Herşey bir hayalle başlıyor sonuçta değil mi?


"Larry'in ilk mekanik oyuncak trenini dedesi tasarladı.Treni kurup çalıştırmaları günler,aylar hatta yıllar sürdü.Larry büyüdükçe her aşamayı heyecanla izliyor,dedesine hayran oluyordu.

Yıllar sonra bilişim sektöründe projeler arasında düşünürken,aklına treni geldi. "Her yere ulaşabilen" bir oyuncak tasarlamıştı dedesi.

O da öyle birşey tasarlamalıydı ki,"her yere ve herkese ulaşabilen" birşey olmalıydı...


İşte "Google" böyle ortaya çıktı.

Larry Page'in mutlulukla hatırlayabileceği birşey vardı...Onun torunları da Larry'i minnet ve hayranlıkla hatırlayacaklardı."



İşte benim aklımdan geçenler bunlar...Herkes yılbaşı ikramiyesinin kendilerine çıkıp çıkmadığını dört gözle beklerken ben Google'in bir haftadır sürdürdüğü bu resim oyununun açıklanacağı anı heyecanla bekliyor olacağım...

Pin It!

11 yorum :

  1. Ben acikcasi hic dikkat etmemistim degisen resimlere Delfinam :)) Lary'nin macerasini bu gunden itibaren takipteyim :))

    YanıtlaSil
  2. ben dikkat ettim ama noel sebebiyle noel babanın çocuklara oyuncak yaptığını düşündüm yanındaki de cinlerinden biri gibi geldi

    YanıtlaSil
  3. Bende "gece" gibi düşündüm.Noel hazırlığı gibi geldi banada..

    YanıtlaSil
  4. Delfina'cığım,ben de dikkat etmedim ama senin yazdıkların da hoşuma gitti.Harry potter 'ın yazarıda senin gibi başlamış yazmaya haberin olsun,bak şimdi nerelerde.

    YanıtlaSil
  5. Sen çok yaşa Delfina..Bende günlerdir inceleyip bir ertesi güne ne çıkacak diye merak ediyordum..Bu tür takıntılı meraklarım çoktur benimde..))Postunu görünce yazamadan geçemedim..Senin varsayımın tam yerinde..

    Bende büyük babanın torunu için günlerce çalışıp hazırladığı kalıcı ve anlamlı noel hediyesi olarak düşünmüştüm..Hatta bizim miniklerlede bunu tartışıyorduk..))


    En güzel hediye, sağlık ve sevgi..Bunlarla dopdolu bir yıl diliyorum sana ve arkadaşlara..)

    YanıtlaSil
  6. Ben o resme ne zaman baksam Pinokyo ve Gepetto Usta'yı görüyorum. Belki de kuklalar gerçekten insan olacaktır 2009 da :) Mesaj bu olabilir mi:)

    YanıtlaSil
  7. moonishcim,yazıyı yayınladım logolar kesildi yaw :) tatil mi bitti nedir,logocu arkadaş sıkıldı galibaa :)) birşey duyarsan oralarda bize de çıtlat demi :)

    gececim,ahahaaa :) eğer o larry ise ve senin yorumunu okursa yandın sen :))))

    pelin,sen de yandın öyleyse :))))

    büşra,yazarlığı mı denesem ben de? son zamanlar nasıl zengin olunur hayalleri kurmaya başladım tövbe tövbe :))))

    Gülcüm,noel hediyesi daha mantıklı,sanırım ben uçmuşum biraz :)) gözümden kaçmaz benim de bu tip şeyler... :)

    aydan atlayan kedi,neden olmasın..dilekleri hala dileyebiliyoruz,ne dersin böyle bir dilekte mi bulunsak :)

    YanıtlaSil
  8. :) beni de merakta bırakmıştı ..

    YanıtlaSil
  9. evet zerrincim ama sonuç gelmedi baksana :)) ya da açıklandıysa da ben kaçırdım :))

    YanıtlaSil
  10. Aa ben her gün farklı olduğunu farketmemişim. Mesajını bilemem ama çok sevimli, sıcacık bir logo :)

    YanıtlaSil
  11. Delfinam sen ne dikkatli ve ince bir insansın böyle ya,her an şaşırtıyorsun beni.Hiç farketmemiştim değişikliği.
    Peki sonuç açıklandımı? Çok merak ettim

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10