23.12.2008

İstek 1 , istek 2 , istek 3....

Herkes 2009 listesini hazırladı...

Nil'den özendim,ben de liste hazırladım oğluşla.


Listedekileri gerçekleştirmek için harekete geçmek lazım.Öyleyse , önümüzdeki hafta kırkyama ( patchwork ) kursuna yazılmaya gidiyorum. Bu kursu neden mi istiyorum?


Yeğenim Defne'ye cicili bicili kıyafetleri çok yakıştırıyorum.Annesi gibi ben de, herşeyin en sağlıklı olanını giysin istiyorum.Patchwork kursu ve dikiş ne alaka diyeceksiniz, patchwork denklemini çözdükten sonra elbise modellerini çözmek daha kolay geliyor.Hele bebeklerin elbisesi kalıpsız bile yapılıyor...Organik ve pamuklu kumaşlarla PommePomme'nin diktiklerinden ilham alacağım...


Elbiselerin en güzeli pazen kumaşla yapılanı geliyor.Pijamalar,etekler...Herşeye çok yakışıyor...
2009 kıpırdanma zamanı :)


Not; Resimler Etsy'in çalışkan arıları PommePomme ve Blythe Kingdom'a ait...Bu bebeklere yaptıkları minicik kıyafetler görülmeye değer...
Pin It!

18 yorum :

  1. Kolay gelsin :)
    2009 sana sans getirsin :)
    Bu arada resimdekiler sahane yapilmis yaa, yapanlarin ellerine saglik, hamarat hanimlarmis :)

    YanıtlaSil
  2. Allah gönlünüze göre versin inşallah. Bu arada canım dikiş dikmek istedi ya.. Ben de önceden eski kravatlardan kırkyama yastıklar yapmıştım Bir ara göstereyim bende... belki bir fikir verir. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Resimleri çok beğendim,çok şekerler.Kırk yama kursuna gitmeye karar vermene de sevindim,ben de gelirim:)Ben den kurtulacağını mı sandın:))))))))))))

    YanıtlaSil
  4. Ayy ben de kirkyamayi cok severim.Ha dikebilir miyim bilmiyorum ama bayilirim kullanmaya!

    YanıtlaSil
  5. O çok güzel öğrendiklerinizi
    uygulamalı olarak görmek isteriz
    Kolay gelsin size
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Bu kırkyama işi bence süper..Mutlaka gitmelisin delfinacım..ama benim dikiş nakış işlerine sabrım yok..Daha sosyal bişiler yapmak istiyorum ben..Dans,gezi kulübü,fotograf vs..Uzun zamandır hiçbişi yapmıyorum..Çok kapandım içime..silkelenmek lazım..2009'u iyi değerlendirmeli..Yazın için kullandığın resimler çok güzel bu arada..Sevgiler..Bahar

    YanıtlaSil
  7. Dilerim herşey iştediğin gibi olur. Sevgiler,

    YanıtlaSil
  8. Hayırlı olsun canım. Kolay gelsin. Defne şanslı :))
    Yenilikler her zaman canlı tutar bizleri...

    Arkadaşımın annesi yapmıştı Patchwork battaniye nasıl güzel olmuştu anlatamam. O günden beri de çok severim.Hatta geçen gün konuşmasını yapıyorduk. Şimdi yapamıyor da :((

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Kırkyama benimde çok hoşuma gidiyor..Özellikle yatak örtülerine bayılıyorum..))Sana başarılar diliyorum ve 2009 yılında, tüm tasarladıklarının gerçekleşmesini ve çokkk mutlu olmanız dileğiyle..


    Sevgilerle..

    YanıtlaSil
  10. Süper olmuş bu istek listesi fikri. Kırkyamayı ben de çok seviyorum ama henüz elle tutulur gözle görülür düzgün bir şey yapamadım :) sana başarılar diliyorum... umarım 2009 hepimize isteklerini getirir, sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Sevgili Sultan,yabancılar daha aktif bizden..Hem çocuk doğurma,besleme hem de zamanı iyi yönetme konusunda :) Bizler de değişir,hayatın farklı güzelliklerini tadabiliriz inşallah...

    Mallacım,harikasın yaa,yastıkları merakla bekliyorum...

    Büşra,sen zaten biliyordun kırkyamayı..Hani pembe yorgan yapmıştın ya patcwhork ile onu tekrar yayınlasana blogda...

    Nalancım,dikersin yaa neden olmasın...20 li yaşlarda sıkıcı gelirdi böyle şeyler ama bu yaşlar bana üretmenin dayanılmaz lezzetini öğretti bana :))

    Sevgili Yelda,çok teşekkürler,kayda değer birşey yapabilirsem paylaşır hatta onun için özel blog bile açarım :) sevgiler,

    Baharcım,gezi dedin de aklıma geldi,gedosk çok aktif sürekli mailler atıyor ve harika yerlere gidiyorlar.sana da göndereyim hemen.ufak değişiklikler kesinlikle çok iyi geliyor günlük yaşantımıza...

    YanıtlaSil
  12. Gülhan,merhaba...Hepimizin çoook mutlu olacağı bir yıl olur inşallah.Sevgiler benden de...

    Zerrincim,örgü ile mi yaptı patchwork battaniyeyi,harika öyleyse...eLLerinden öpülür böyle annelerin..sevgiler zerrincim...

    Gül Hanımcım,güzel ve içten dileklerinize çok teşekkürler.İnanmak yetiyor sanırım,bu yıl hepimiz açısından çok güzel olacak inşallah...

    Ayçacım,liste çok güzel oluyor,gerçekleşmeyecek şeyleri yazmadık..bakalım zaman bize ne süprizler yaşatacak :) sevgiler ayça...

    YanıtlaSil
  13. Bende yatak örtülerini beğenirim.Elbise olarak hiç hayal etmemiştim...
    2009'da tüm dileklerin gerçekleşir umarım...

    YanıtlaSil
  14. Delfinam bu harikaaa bir fikir, kumasin sagliklisi ve patchwork'ten elbise fikri :))

    Ben de mi liste yapsam ne :)) 2009 geldi ama icimde hic heyecan yok benim :( olmali mi yoksa bilmiyorum ama tek istedigim yeni yilda her seyin daha huzurlu olmasi :)

    Kucak dolusu sevgilerimi gonderiyorum Delfinam, tekrar cok tesekkur ediyorum -her sey icin hem de- seni coookk seviyorum ben :))

    YanıtlaSil
  15. Fotoğraflar süperler, yapanın ellerine sağlık.
    2009 hedeflerimi ben de yazmadım, yarın yazacağım söz verdim kendime.

    YanıtlaSil
  16. Şimdiden kolay gelsin ve mutlu yılar.

    YanıtlaSil
  17. pelincim,patchwork kursunda dikiş tekniklerinden az biraz öğrenince bebek elbisesi dikebilirim sanırım..yani elbiseyi patchwork modelli yapmayacağım :) sevgiler,

    moonish ben de seni çok seviyorum inan.bu tip şeyler karşılıklı sanırım,elektrik uyunca uyuyo,uymayınca hiç uymuyo...aslında ben elektriğim tutmayanları da seviyorum,onlar da insan :))) liste yaparsan bizle paylaş e mi? sevgiler miami ye...

    çocukla çocuk,hedefleri yazması kolay da uygulaması pek zor :) kendi adıma konuştum tabii :))

    serap çok teşekkürler,sana da...

    YanıtlaSil
  18. Öyle güzel bir yüreğin var ki,ve öyle zorluklara karşı germişsin ki göğsünü ben inanıyorum Allah isteklerini geri çevirmeyecek.Ben çok imkansız şeyler bile isterken şunu düşünürüm 'Vermek istemeseydim,istemeyi vermezdim' :)

    Herşey gönlünce olsun,gücün hep artsın canım dostum.

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10