8.05.2008

Geç kalmış bir hizmet; Görüntülü telefon ( Videofon )



Bundan 20 yıl önce , yakın gelecekte ev telefonlarının görüntülü olacağı,her iki tarafın da birbirini görerek konuşabileceği haberi duyulmaya başladığında, özellikle işitme engelliler çok sevinmişlerdi.Ben de tatlı hayallere dalmış ve o "yakın geleceğin" bir an önce gelmesini diler olmuştum..

Çünkü telefon görüşmelerinde,sesi ne kadar duyarsam duyayım,söylenileni anlamadığım için çok zorlanıyordum.Benim durumumu ve benim durumumdakileri anlayabilmeniz için hep kullandığım bir örneği vereyim; Karşınızdaki insan Fransızca konuşuyor fakat siz fransızca bilmiyorsunuz.Konuşma sesini duyuyorsunuz değil mi? Sesi duyuyorsunuz ama karşınızdaki ne anlatıyor anlamıyorsunuz..İşte ne söylendiğini anlamamak , bizim kaybımızın özeti... ( Sensörinöral işitme kaybı )

Cem Yılmaz'ı bu reklamlar sayesinde daha da zengin ettiler.Başarılı oyunculuğu ile herkes peşinden koştursa da Telekom'un kandırmaca hizmetine hizmet etmesi beni fena bunaltıyor...

Telekom , görüntülü telefonları ücretsiz dağıtacakmış.Ama bunun için bazı şartları varmış;
  • Ev/iş telefonu ve geniş bant interneti (ADSL, Metro Ethernet v.b) bulunan tüm Türk Telekom müşterileri bu hizmetten faydalanabilecektir.
  • Bu hizmetten faydalanabilmek için, internet hızınız en az 1024/256 KBit/s olmalıdır.
  • Görüşme yapacak iki tarafta da Videofon cihazının bulunması gerekmektedir.
  • Aramalar mevcut ev ve iş numaraları kullanılarak yapılacaktır.
  • Tüm vergiler dahil ayda 29 YTL'ye 3 bin kontör yani 50 saat görüntülü konuşma imkanı sağlanacaktır.

Her iki tarafın adsl hattı var ise bilgisayarları da vardır.Bizler zaten msn ile 7-8 yıldır sevdiklerimizle ücretsiz konuşmuyor muyuz?

Bu büyük bir kandırmaca değildir de nedir ?
Pin It!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10