14.12.2008

Altın yıldız serpiştirdim zeytinli tepelere....

Muğla'nın bereketli topraklarından evimize,soframıza gelen zeytinlere bakarken şunu düşündüm...O an henüz yağ veya kahvaltılık zeytine dönüşmemiş olan zeytinler kimbilir bu yıl kimlere kısmet olacaktı.

Ağustos ayındaki yazımla birlikte gelen zeytinyağı sabunu siparişlerine yetişebilmek,onları teslim edebilmek çok güzeldi.2-3 ayda yüzlerce doğal zeytinyağı sabunu,yüzlerce eve konuk oldu.Oysa sabunları üretirken aklımızda böyle birşey yoktu.Ovamızdan,bağımızdan gelen zeytinlerdeki yağ sabuna dönüşmüştü ve hiç tanımadığımız insanlara ulaşmıştı...

Bir ay önce biten sabun stoğumuzla beraber artmaya devam eden taleplere göre bu yıl yeniden sabun üretebileceğini bildiren babamdan sabun alanlara ayrıca bir süprizi olacak :) Bunu ilerleyen zamanda kendilerine mail atarak bildireceğim...

İlginiz ve tüm güzel sözleriniz için teşekkürler,sevgiler...

Delfina ve Babası...
Pin It!

13 yorum :

  1. Ege'nin güzel zeytinlerinden ürettiğiniz sabunlardan bende sipariş etmek istiyorum :))
    Babanla, senin yüreğinize sağlık canım benim.

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bir duygu.Kardeşimden (M.Tepe) biliyorum. Sabun değil ama sebze ,meyve,zeytin...Allah bol bereket versin Delfinacım.

    YanıtlaSil
  3. delfinacığım ve sevgili babanız :
    valide sultanım ve ben ,elbetteki aile bireylerimle beraber sabunlara her dokunduğumuzda, önce sevginizi, sonra yüksek enerjinizi
    daima yanıbaşımızda hissetmişizdir.
    içine emek ve sevgi girince zaten bunu hissetmemek imkansızlaşıyor.
    zeytinlere gelince öylesine güzel görünüyorlarki, yeni mahsuller olmalı sanırım..
    afiyetle sofralarınız şenlensin.
    her birinize çok sevgiler. Emeğinize sağlık.
    ve HOŞGELDİN TATLIM.

    YanıtlaSil
  4. Delfinacım ne güzel bir haber bu,o güzel sabunlardan bende almak isterim zevkle...
    Babacığına' da saygılar ve sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. 4 senedir zeytinlerimizi kendimiz yapıyoruz. Tadına doyum olmuyor. El emeği göz nuru, en güzeli bu

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Delfinacığım merhaba..Demek sen Egelisin..Şimdi daha daha çok seveceğim seni...Yurdumun her karış toprağı gibi Ege'nin bereketli,sıcak ve verimli topraklarını da pek çok seviyorum..Bayram tatilimizi de sizin oralarda geçirdik ( Bodrum, Datça) Yine sıcacık ve çok güzeldi..
    Sabunlara gelince sakın beni sıraya yazmayı unutma emi...
    Sevgilerimle Zehr@

    YanıtlaSil
  7. Ay altın tozu ve zeytin bir araya gelince zannettim ki Bergama'daki altın madeninden bahsedeceksin. Babacığının sabunlarından ben de sipariş edecektim güya. Elimde bin tane sabun olunca... Belki bir gün yerinde görür, oracıkta koklarım o sabunları.

    YanıtlaSil
  8. Delfina'cığım,sizin zeytinlerden tatmak kısmet olmuştu bana hakikaten çok lezzetliydi.Ben hemen yanındayım ama sürprizi neden bilmiyorum çok ketunsun walla:)))))

    YanıtlaSil
  9. süprizden haberim olmazsa küserim.

    YanıtlaSil
  10. Annemlerin Alaçati'daki bahçelerinde var zeytin agaçlari. Biz de kendimiz hazirliyoruz zeytinlerimizi ve yag çikarttiriyoruz bir kismiyla da. Zeytinlerin kokusu ta Nairobi'ye kadar geldi simdi. Burada ayni lezzette zeytin bulmak maalesef imkansiz. Eh artik bir dahaki TR seyahatime diyelim...

    YanıtlaSil
  11. Annemlerin Alaçati'daki bahçelerinde var zeytin agaçlari. Biz de kendimiz hazirliyoruz zeytinlerimizi ve yag çikarttiriyoruz bir kismiyla da. Zeytinlerin kokusu ta Nairobi'ye kadar geldi simdi. Burada ayni lezzette zeytin bulmak maalesef imkansiz. Eh artik bir dahaki TR seyahatime diyelim...

    YanıtlaSil
  12. her kullandıgım da bitmesin istediğim tek esyam :) anneler hayran size biliyorsunuz değilmi :)

    pek tabi bende:)

    opuyorum delfinam seni..ve babanın ellerini..

    YanıtlaSil
  13. Öğrenciyken Aydınlı ev arkadaşım bir zeytin getirmişti. O zeytinde nsonra yediğim hiç bir zeytin bana zeytin gibi gelmedi. Çerez gibi bir bidon zeytin yedim ya. Büyük şehirdekiler zeytin yediklerini sanıyorlar. Bakkal da markette satılan zeytinse ben de ibişim.

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10