10.11.2009

Umut ve neşeyle bakan gözler...

® photo by lunar stone


Eskiden benim için sadece bir hayaldi...

Ulaşılması imkansız gibi bir hayal...

Oysa ben hep, gerçekleştirebileceğime inandığım hayaller kurmayı sevmişimdir.

Bayramlarda TRT'de yayınlanan Türk filmlerini izlemek için,erkenden öpülecek elleri öper,bayram harçlıklarımızı doyasıya harcar sonra soluk soluğa eve koşardık.Saat 15:00 gibi başlardı filmler...

Film başlardı ama ben birşey anlamazdım ki...

Sadece görsel olanlarla yetindim Türk filmlerini izlerken.Dediğim gibi,bir gün gerçekten filmlerimizi izleyebileceğim ( işitsel+görsel ) hiç hatırıma gelmezdi.

Bunu benim için mümkün kılan birileri var.İmkansız sandığım şeyi gerçeğe dönüştürenler var.

Koskoca Divxplanet ordusu var arkamızda.Ordu gibiler çünkü,yılmıyorlar,olumsuzluklara pes etmiyorlar ve halen sosyal sorumluluk kapsamında bizleri her gün mutlu etmeye devam ediyorlar...

Dünya üzerinde yaşayan tüm Türk İşitme Kayıplılara verilen ücretsiz bir hizmet bu.

Onların adını anmak,çevirdikleri yüzlerce Türkçe filmi doya doya seyretmek benim için müthiş bir mutluluk,inanılmaz bir gurur.

Divxplanet ile gurur duyuyorum.
Onların bu başarısına lütfen siz de katkıda bulunun.

Özellikle işitme kayıplı olup Türkçe Filmi izleyen arkadaşlarım düşüncelerini forumda paylaşırsa sevinirim...

Kayıpsız arkadaşlarım,sizler de, "Ne yapabiliriz diyorsanız";

  • düşüncelerinizi forumdaki kısma aktarabilir,
  • çevrenizdeki işitme kayıplılara "artık sen de izleyebilirsin" müjdesi verebilirsiniz.
Onlar gönüllü olarak,saatlerce bıkıp usanmadan çeviriyorlar,bizlerden bir ses gitmesi ne kadar mutlu eder onları değil mi?

Yorumları onlara yazacağınızı bilerek bu yazımı yorumlara kapatıyorum...

Teşekkürler tüm evrene...

Pin It!
Related Posts with Thumbnails
01 09 10