31.12.2012

Yeni yıla kucak açarken...



2012 benim için heyecan,adrenalin ve mutluluk dolu bir yıl oldu.

Ülkenin en büyük bankasından, en çalışkan bankacı oscar ödülü alarak emekli oldum. 38 yaşında genç emekliliğim bana inanılmaz iç huzur,sükunet,stressiz bir hayat ve mutluluk getirdi,şükürler olsun...

Bol bol kendime yatırım yaptım,inanılmaz paralar harcadım,ailemle müthiş anılar biriktirdik,ilk kez 2 ay yaz tatili yaptım, hayalimdeki fotoğraf makinasını aldım, çarpık dişlerime tel taktırdım,gereksiz eskilerden kurtuldum...

Şimdi böylesine arınmışken, 2013'ü kollarımı kocaman açarak heyecanla bekliyorum. İnanıyorum yeni yıl hepimize en güzel haliyle gelecek...

Mutlu yıllar hepinize,hepimize!
Pin It!

17 yorum :

  1. Senin adına çok sevindim. Yeni yılda aynı dileklerle bizle beraber olmanı ve blog yazmanı temenni ediyorum :)
    Fethiye'de işitme engelliler kursu açıldı,arkadaşım gidiyor,haber vermek istedim sana...
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asortikim canım,

      Yeni yıl hepimize güzelliklerle gelecek de ben bloga tekrar yazmayı düşünmüyorum.İşitme kaybı üzerine miadını doldurdu burası.Onun yerine instagram daha keyifli geliyor. Ama başka blogda daha yazıyorum,yakında bahsedebilirim,bakalım :)

      Fethiye'deki kurs işaret dili mi acaba? Orda bile böylesine güzel faaliyetler olması beni ne kadar mutlu ediyor anlatamam.Oğlan lise 3'e gidiyor,okulu için halen İstanbul'dayız,henüz dönmedik topraklara...Her şey nasip,kısmet işte...

      Kucak dolusu sevgilerimi yolluyorum sana...

      Sil
    2. Halk eğitimin işaret dili kursu ama ben burada ilk defa görüyorum,bu iyi bir gelişme bence.
      Diğer bloğun için haber bekliyorum, burasını iletişim içinde açık tutman iyi olur aslında.Güzel haberlerini bekliyorum.Sevgiler..

      Sil
    3. Güzel memleketimde işlerin böyle güzelleşmesine ne çok sevindim bilemezsin Asortikim.İstanbul ve Koceli'de halen büyük bir açık var işaret dili eğitimi konusunda. Diğer blog için sana muhakkak mail atarım,burdan duyurmayı pek düşünmüyorum :)

      Sevgiler,

      Sil
  2. maşallah canım ya, maaşallah.. Çok sevindim ve inşallah her yıl katlanarak artar mutluluğun, coşkun ve huzurun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Mümine'cim,hepimiz için umuyorum...

      Sil
  3. Canımsın ya. Yılın son günü bizden uzak olsan da bize umut aşılamayı başardın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyleee,öyle :) Mesele kalben bağlı gönüllerin huzur bulması...
      Sevgiler çok çok...

      Sil
  4. Delfina'cığım ne güzel şeyler yazmışsın.Kendim yaşamış kadar sevindim.Umarım daha güzellerini bu yıl yaşarsın.Nice harika yıllar diliyorum,sevgilerimle Zehr@

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zehracım çok teşekkür ediyorum,kalbî sevgilerimi yolluyorum...

      Sil
  5. Emekliliğinizi sağlıkla mutlulukla geçirin inşallah, her şey dilediğiniz gibi gerçekleşsin, mutlu sağlıklı yıllar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fadiş,güzel duana sonsuz aminler olsun...
      Sevgiler...

      Sil
  6. Emekli hanım, birde cevap yazsan çok sevineceğim ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ancak fırsat bulabildim Asortikim kusura bakma hemen yazıyorum :)))

      Sil
  7. Şu yazınla bu satırları okuyan herkesi emin ol ki tek tek hizaya soktuğuna inanıyorum
    Senin yerinde olmak isteyen kimler kimleeer var :)))
    Ve yaptıgın herşey sana ne denli iyi gelmiş
    Eminim delfişim daha listede niceleri bekliyor !!!
    Biliyırmusun beni bun lar hiç kesmedi. :)))
    Ya seni ! :))))))))))

    çok mutlu ol
    Çokça gül
    Çok sev
    Çok gez
    Çok çok uç
    Sana kelebek olup kanat çırpmak çok yakışıyor

    Hayatın çiçek bahçeleriyle dolsun
    Nice mutlu yıllara canım
    İyi senelerrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözlerim doldu Nunum bu duygu yüklü yorumunu okurken...Güzel dileklerine sonsuz aminler olsun,kat kat fazlası sana dönsün ki sen bunu zaten fazlasıyla yaşıyorsun :)

      Enn içten sevgilerimle canım Nunum..

      Sil
  8. her şeyın gonlunce olması dılegıyle :)ıyı seneler

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10