8.06.2008

Heyyy Dane Cook duy sesimiii...

® Dane Cook

Sevgili Dane,

Geçenlerde e2 'de Comedy Night Show'da porgramın yayınlanmasa nereden haberim olacaktı varlığından.

Espirilerine gülmekten bir hal oldum...

O karizma,o yakışıklılık da neydi öyle,gece gece başım döndü Dane yaa :)

® Dane Cook

Sonra biraz araştırdım ki,meğer sen bizim Cem Yılmaz'ın amerika versiyonuymuşsun.Bir mail atıp ya da arayıp haber versene bizim Cem'i :) Bizim Cem ama bizim adımıza birşey yapmıyor...Programlarının altyazılı yayınlanması için menajerini falan çalıştırsın,bizlere de faydası dokunsun biras :)

Evet Türkiye'deki binlerce işitme kayıplı onun esprilerinin neye benzediğini bilmiyor.

Herkes gülüyor ona ama biz bilmiyoruz nedenini :) e2'de zaten bizim için çok şey yapıyor ama kalkıp da altyazılı yayınlayamaz Türk versiyonunu haliyle...

Bu ricamı kırma olur mu?
Söz bak, seni hep izliicem :)


® Cmylmz
Pin It!

9 yorum :

  1. delfinacığım,merak etme cem yılmazı benim gibi dalgınlar duysa da anlamıyor. alt yazılı olsa belki ben de gülerim.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. çok şey kaybetmedin canım, öyle herkes gülmekten patlamıyor cem yılmaz a :) en azından ben gülemiyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Canım benim. Bizim sanatçılarımız müstehcenlikle prim yaptıklarından, sen şanslısın bile duymadığın için. Ben işitmesi sağlam olan bir insan olarak izlemiyorum kendisini.

    YanıtlaSil
  4. nalancım,aymencim,enisecim...

    siz çok yaşayın yaa,hiçbir şey kaçırmadığımı gösterdiniz bana.içtenliğiniz için çoook tşk ederim,iyi ki varsınız...

    üçünüze kucak dolusu sevgilerimi yolluyorum...

    YanıtlaSil
  5. Oyy Dane ne güzel bişiimiş bu böyleee.
    Tanıştırdığın için sağol delfişim yaww ;)

    YanıtlaSil
  6. Bence Dane yakinda özel senin icin Istanbula gelip - gösteri yapicak!
    Evet sst...oglum haber ver bizim Dane´e gelsin bir kac gösteri yapsin ya...kirmasin bizi söyle :)

    YanıtlaSil
  7. biyo-kedi ; yakışıklı iyi hoş da,zekice esprileriyle anlatımını görmelisin bir de...o ne şirinlik öyle yaaa.35.000 kişiye show yaptığını düşünürsek bu adamda var bişiii :) ( çapkın delfiş&biyo )


    ayci; ciddi mi yaw :) biyo duydun mu,3 ümüz gideris artık dane'i bakmaya...yupiii,ayci sen çok yaşa çok yaşa :)

    YanıtlaSil
  8. Dane'i hic duymamistim, merak ettim dogrusu.
    Arkadasin biri yazmis sana yorumunda, artik Türk komedyenlerden hep müstehcen laflar duyuyoruz yani onlara gülünüyormus sadece gibi?!Ve bu yaptigi sakalar falan cocuklarin agzinda kötü örnek olmus oluyorlar maalesef.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Selamlar ;

    İşitme engellilere belgesel,haberler,dizi vs.alt yazılıya ihtiyacımızı var diye facebook'ta grup kurduk.Arama "Deaf Hedef " giriniz..Grupa katılınız.Bize destek vermenizi bekliyoruz...Hedefimizi tüm televizyonlarda alt yazılı olarak açılması.Bunun için projelerimizi devam ediyor.Saygılarımla.

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10