2.10.2008

"Beyaz Melek" ricası...

Sevgili Mahsun Kırmızıgül,

Nihayet Beyaz Melek Dvd'sini alıp izleyebildim.Görüntü,ışıklandırma ve konu muhteşem.Böylesine ince bir konuya gösterdiğin özen ve hassasiyet için teşekkür ederim.

Filmin gösterime gireli çok oldu,umarım mesajlar hedefine ulaşmış,toplumumuz daha duyarlı olmuştur.

Yalnız, benim iletmek istediğim bir nokta var;

Filmle neyi anlatmak istediğini biliyoruz,senden tek ricam konuşma metnini yollayabilmen.

İşitme kayıplıların en büyük sorunlarından biridir,sesi duyduğu halde kelimeleri çözememek.Tahmin ettiğin gibi bu filmde de anlayabildiğimiz kelime sayısı öyle az ki...

Altyazı ile heyecanla izleyeceğim günü bekliyor olacağım...

Teşekkürler Sevgili Mahsun,

İyi bayramlar...


Pin It!

22 yorum :

  1. ÇOK HAKLI BİR İSTEK ELBETTE !!!!
    GÜZEL VURGULAMIŞSIN DELFİNACAĞIM.
    SVGLR.

    YanıtlaSil
  2. Çok katı olduğumu söyleyen de oldu çok duygusal olduğumu da ..
    Fakat Tutku, Yeşil Yol ve Beyaz Melek ..
    Ve evet işte bu 3 film beni ağlattı ..
    İnşallah en kısa sürede dileğin gerçekleşir ..

    YanıtlaSil
  3. Delfinacım, "Konuşma metnini gönderebilmen" demişsin mahsun'a da... Sen bir şekilde bunu internete mi atmayı düşünüyorsun? Bu konuda bilgim yok da... Bunun Text'ini mahsun hazırlar mı bilmiyorum ama, evime dönünce ben çıkarmaya hazırım,CDyi edinip... kendin için de istiyorsan hazırım, dediğim gibi işitme kayıplıların indirip faydalanacağı bir hale getireceksen de... Bitmiş bayramını da kutlarım bu vesile ile :) öpüyorum seni ve king kongumu.

    YanıtlaSil
  4. Selam canım,
    Eğer onlara ulaşamazsan, benim eski iş arkadaşlarımla bir şekilde ulaşabiliriz.
    Haberdar et lütfen.

    Sana çok mutlu bir bayram diliyorum hayatım.
    Kocaman öpücükler...

    YanıtlaSil
  5. Delfinacım zaten dudak okuyarak anlayabilirler, Türkçe filme alt yazı çok garip oluyor bence. Kabadayı filminde altyazı seçeneği vardı ve açıkçası bana çok garip geldi, dudak okuyarak ta gayet iti anlaşılıyor.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Güzel Delfina'm benim,
    Hiç birşeyi atlamayan, ince ruhun ve pırlanta kalbinle asıl beyaz melek sensin bence...

    YanıtlaSil
  7. nunucum,bakalım yanıt gelecek mi :))

    Blacklebron,duygusal filmciden anlayış göstereceğine inanıyorum.Bence olacak bu iş :)

    denizcim,konuşma metni,diğer altyazılardaki gibi filmin üstüne geçirilebiliyorsa,mahsun'dan istediğim bu.internete değil de filmi izlerken kendime istiyorum.cnbc-e de izlediğimiz filmler gibi yani.sakın sen yapmaya kalkma yoksa bu yazıyı yazdığıma pişman olurum :(

    ebrucum,bayram bitsin bi haber gelir :) dilmin halkla ilişkiler dept.'a da pas ettim yazıyı,duyarsız kalacaklarını sanmam.ha bu altyazıyı sadece kendim için mi istiyorum hayır.eğer izin verirlerse diğer işitme kayıplıların da kullanabilmesi için imkan oluştururum.bayram güzel geçmiştir umarım,kucak dolusu sevgiler ebrucum...

    YanıtlaSil
  8. tuanacım,gayet iyi dudak okuyabilen ben,bu filmde ne yazık ki yeteneğimi konuşturamadım.şiveli konuşmalarından mıdır nedir bilmiyorum ama altyazı olsa fena olmayacak.türkçe filme türkçe altyazı ne güzel işte :) diğer yabancı ülkedeki insanlar nasıl halledyorlar bu meselelerini çok merak ediyorum.mesela avrupa yakasını da izleyebilmeyi çok isterdim,gülse'ye mail attım ama yanıt vermedi saolsun.bence benim gibi binlerce insan ister böyle bir iyiliği..sevgiler tuanacım...

    güngörcüm,sen de öylesin...sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Film benide çok ağlatmıştı ve çok düşündürmüştü..İsteğini çok güzel dile getirmişsin,en kısa zamanda bir cevap gelir umarım..

    Çok öpüyorum..

    Şeker tadında bayramlar..

    YanıtlaSil
  10. hayatım senin de bayramın mübarek olsun hayatım. çok öptümm.

    YanıtlaSil
  11. Sayfayı inceledim, güzellikler var tabii.. Emek güzel şey... Bana da beklerim, biraz gülersin, biraz da enfess bi o kadar inanılmaaz tarif ve bilgilerimden feyz alırsın :).. Valla ben ordayım:)

    YanıtlaSil
  12. Dudak okumak zorunda da olmamalısın Delfina. Yabancı ülkedeki insanlar demişsin;
    nasıl tüm dvdlerde "english for hearing impaired" diye bir seçenek varsa, yani "işitme engelliler için ingilizce alt yazı", Türk filmlerinde olmalı. Bu söylediğim sadece ingilizce için geçerli değil. Anadilinde de alt yazı içermeyen filme rastlamak zor.
    Ben dil öğrenirken bile, o seçeneği kullanıyordum, anlamadığım kelimeler için, işitme engelli olsam muhakkak ihtiyaç duyardım.
    Çok güzel bir noktaya değinmişsin yine.

    Çok çok sevgiler...

    Not: mailini daha yeni okudum :yüzükızaransmiley:

    YanıtlaSil
  13. Pelincim,hakikaten büyük ihtiyaç.sadece benim için değil tüm işitme kayıplılar için.böyle bir imkanı yaratmak,film yapımcısı için zor olmasa gerek di mi...

    özlemcim,sevgiler...

    blogen usta,aslında yorumunuzu onaylamayacktım.çünkü aynı yorumu yüzlerce bloga bırakan bloggerlar ilgimi çekmiyor.ama bayram bayram dedim,kırmayayım bu kişiyi.umarım bir daha olmaz bu...kendi fikirlerinizi konuşturabilirsiniz dikkat çekmek için...

    mermaidcim,bu güzel açıklama için tşkler.ne şanslı ülkenin insanları öyleyse onlar.az önce de dediğim gibi büyük ihtiyaç bu.hem teknoloji ve imkanlar bu kadar ileri safhadayken ülkemizde hala birşeylerin olmaması ne komik...kucak dolusu sevgiler :)

    YanıtlaSil
  14. Bu filmin bende çok özel bir yeri var ...
    Sınav çıkışımda ağlamaya ihtiyacım vardı;o zamana kadar çok dolmuştum çünkü ...
    Annemi aradım ve :
    ''Annecim;hadi buluşup Beyaz Melek filmine gidelim mi nolur çok ihtiyacım var...
    şeklinde bir cümle kurmuştum ... Bileti alırken :
    ''Ağlarız dimi beyefendi;duygusal bir film kesin değil mi?
    dediğimi hatırlıyorum (:
    Film beni öyle rahatlattı ki... Öyle ağladım ki ... Okadar içimi acıttı ki ...
    Ben bu filmi beğendim ... Çok düşündürdü ... Neden diğer insanlar bu kadar bencil diye ağladım çıkınca ...
    ''Ne oluyor ?''
    dediğinde annem film çıkışında ; ben hala ağlıyordum ...
    Umarım isteğini yerine getirirler Delfina umarım ; gerçekten çok hoş ayrıntılar var çünkü kaçırılmaması gereken ):

    YanıtlaSil
  15. nasıl guzel olmus kapak ... bayıldım yaww .. bu işi gerçekten çok ıyı yapıyrsun.. çok öpüyrm... sevgıler.... çubuk kraker

    YanıtlaSil
  16. Delfinacım,
    metni sana nasıl yollamam lazım bilemiyorum, teknik bilgim olsa sorun değil.
    Ali:......
    Hasan:.....
    şeklinde mi yazmak lazım? Benim için yazmak sorun değil. Zira hızlı yazdığım için zaman almaz :) Sadece sen bu metni filmin üstüne mi oturtacaksın onu anlayamamıştım. Eğer ben yazarsam, bakıp okuyacaksın çıktı alıp... Bukadarı yeterli olursa ve senden başka biriler de faydalanacaksa, bunu zevkle yaparım. En azından bir işe yararım, diye düşünüyorum. Bunu yapmayı çok istiyorum. Ben sana bir hafta içinde halledip yollayacağım. Öpüyorum, beni bekle :)

    YanıtlaSil
  17. Αzαв-ı мυкα∂∂єѕcim,film hakikaten çok dokunaklı.filmi anlayıp idrak etmek ve unutmamak da çok önemli. o gün ağlamışsın doya doya ama umarım bir daha kirpiklerin ıslanmaz canım...

    çubuk krakercim,headeri beğenmene sevindim.kapak demen ayrıca hoşuma gitti çünkü headerin tam türkçe karşılığı yok.tşkler cnm...

    denizcimmm...lütfen lütfen yapma bunu.bak biraz bekleyelim,yanıt gelsin onlardan,duruma daha sonra bakalım.o kadar zaman ve emek harcayacaksın kendimi çok kötü hissediyorum nolur yapma denizzz. eğer veremeyiz metinleri derlerse yap tamam mı ... kucak dolusu sevgiler denizcim ,ince düşünceli arkadaşım benim...

    YanıtlaSil
  18. Canımsın güzel dostum çok ama çok hakşlısın görsel olarak tuz sahnesi ve atlar geliş ne görkemliydi değil mi? Bu arada en sana durdurup tek tek yazarım seve seve yaparım ama her stop için birde öpcük alırım anlaştık mı cimcimem.

    YanıtlaSil
  19. cw cim,ince düşüncene çok tşkler.ama bizim efsane kız deniz var ya,o süpriz yaptı,harika bir çalışma yapıyor şu anda.bütün işitme kayıplılar çok sevinecek.sadece onlar değil,sağır olanlar da.stop öpücük söz :) sevgiler.

    YanıtlaSil
  20. Delfina, bu tip bir çalışma için ben de seve seve yardımcı olurum. Hatta mutluluk duyarım.

    Deniz yapıyor bu film için sanırım ama başka filmler için veya diziler için seve seve katkıda bulunurum.haber et yeter..

    sevgiler.

    YanıtlaSil
  21. Zerrincim,çok teşekkürler. Sizler gibi insanları görmek nasıl mutluluk kaynağıdır anlatamam.Düşünmen bile yeterli.çok teşekkürler...

    sevgiler,

    YanıtlaSil
  22. bende dun gece turkmax ta ızledım ne tesadufkı bu sabahta enın yazını gordum ama fılm kadar senın yazında benı cok etkıledı. Umarım mesajını duymustur. Eger ızlemedıysen "Gunesı gordum" fılmınıde mutlaka ızlemelısın.
    Sevgıler..

    http://hayatmnmucizesi-duru.blogspot.com/2009/03/herkes-bu-gunesi-mutlaka-gormeli.html

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10