17.07.2009

Osmanlı Cumhuriyeti / Devrim Arabaları / Pardon...


® photo by Murat Cokal

Bugün beni neşeli yapan, bu yaz sıcağında herkes tatilde iken halen harıl harıl çalışan bir ekipten aldığım haberler.

Divxplanetteki çalışkan arılarımız "Türkçe Filme Türkçe Altyazı" kampanyası ile çevrilen filmleri tik tak misali artırıyorlar.

150'ye yakın filme çeviri yaptılar,eee bu kadar filmimiz var mıydı bizim diye sormadan edemiyor insan.Seçtikleri filmler en kaliteli,en çok izlenen filmler.

Hangi filmler çevrilmiş,indireyim izleyeyim derseniz buraya atlayın...

Onları bu titiz ve özverili çalışmalarından dolayı bir kez daha kutluyor,Sinema Derneği ve tüm televizyon kanallarının bu konuda onları en kısa zamanda örnek almalarını diliyorum...

Teşekkürler Divxplanet...


Güncel not;Önceki başlığı değiştirdim.Devrik cümleydi ve yanlış anlaşılmalara sebep oldu.Niyetim filmlerden bahsetmekti...Teşekkürler,

Pin It!

6 yorum :

  1. osmanlı cumhuriyeti eşkıyalık aynı cümlede telaffuz etmeniz bile sürekli takıpcınız olan benı cok üzdü..bu şekilde düşünen varsa şöyle diyebilirimki esas eşkıyalık sımdılerde Iraktan cıkmayan yılışık amerika olabılırmı acaba..lutfen bır karsılastırın Osmanlıyla bugunkü ülkelerin yaptıklarını..azınlıklar bıle memnundu Osmanlıdan...
    filmler için çok sevindim umarım gun gectıkce daha da cogalırlar..

    feyza...

    YanıtlaSil
  2. ® feyza, cümle kurmadım ki,onlar sadece filmlerin isimleri...çevrilmiş olan filmlerin...

    ilgine teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  3. O zaman gerçekten teşekkür etmek gerekir Dvxplanet'e Delfina'cığım, önemli bir iş yaptıkları.

    YanıtlaSil
  4. O zaman gerçekten teşekkür etmek gerekir Dvxplanet'e Delfina'cığım, önemli bir iş yaptıkları.

    YanıtlaSil
  5. bende bir işitme engelli olara, kültür bakanlığının tüm mektupları ma rağmen sessiz kaldığı bir konuyu, divxplanetteki arkadaşların üstlenmesine hayran kaldım ve çok minnetarım kendilerine. Türkçe film izlemek bizimde hakkımız :)

    tüm yazılarıma rağmen, kültür bakanlığı Türkçe filmlere altyazı standartı getirmiyor. Film zaten Türkçe mantığı var :)

    YanıtlaSil
  6. harika haberler alıyorum bugün senden tabi uzun süre okuyamadığım için ammaa sağol canım

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10