14.03.2010

Çıkan elektrik prizi nasıl takılır?

Bahar geldi,börtü böcek yerinden çıkıyor...İyi de bu prizler neden yaz-kış demeden fırlıyor yuvasından?

Ben kendimizde bahane bulmuyorum,bence Türk standartlarına uygun değil bu şeyler.Bari şöyle bir ay dayansa yuvasında kalmaya değil mi?

Tamirci bayan yazımda prizden bahsetmiştim ve Bahar'a bir gün anlatacağımı söylemiştim.Gün müsaitti baktım yine fırlamış,hemen tamiri sizinle paylaşmak için kuruldum yerime...


İşte aşama aşama priz nasıl takılır resimleri;







Pin It!

7 yorum :

  1. Evimin daimi tamircisi olarak avizeleri bile ben değitiştiriyorum hatta geçen gün sigorta şalteri bozulmuş onu tamir ettim. İstediğimizde önümüzde elektirik bile duramaz :)) sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. aa yıllarca laf işittiğim priz tamiri bu kdar kolay mıydı yaw:)))..artık istediğim gibi sert çekebilirim kabloları duvardan:))herşeyde titiz düzenli özenli ben konu kablolara geldi mi çocukca bişi ama çekerek çıkarmak daha zevkli geliyo:)))bu hafta ilk işim okuduklarımı evde uygulamak olacak..vidayı elinle gevşet sonra it ve geri sık:))jook kolaymış...teşekkür ederim delfinacım...Bu arada sitenin yeni yüzü tam bahar'a yakışır olmuş..Bu aylara bayılırım zaten..toprak gebe börtü böceğe..doğum yakın:))herkez gibi bende heyecanlıyım garip bir şekilde..sabahları evden çıkmak çiçeklenmiş ağaç ve kuşların sesiyle güzelleşmeye ve benim aylardır dibe vuran enerjimi tekrar yukarılara taşımaya başladı..Güzel bigrün ve hafta dileğimle hep sevgiyle...BAHARR

    YanıtlaSil
  3. bizim evin oadlarında da böyle çıkan bir priz var benim bey'i bekliyor :) bak hayatım böyle yapıcaksın diyim göstereyim

    YanıtlaSil
  4. Etkinliğe desteğin için çok teşekkür ederim Delfina'cığım.
    Ben bu konularda biraz tembelim, işime gelmiyor. Bal gibi de yapabiliyorum, ama elimi sürmüyorum. Sonra sevgilim şikayet ediyor, ben olmasam ne yapacaksın, öğren artık deyu. Tembellik hakkımı sonuna kadar kullanmaya niyetliyim ben ama.

    YanıtlaSil
  5. Ne faydalı bir bloğ,paylaşımlara teşekkürlerrrr.....

    YanıtlaSil
  6. inanmıyorum ya dile benden ne dilersen :) baktığım anda "bu kadar kolay olamaz yaa" diyip gidip içerdeki sökük lamba düğmesini iki saniyede yaptım :)

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10