10.03.2010

Saflık....

® photo by mateuszcho


Çocukluğum,Almanya'nın en güzel şehrinde geçti.Panayırlar,fuarlar ve lunaparklarla dolu bir şehir olan Friedrichshafen'de keşifler hiç bitmezdi.

Babamın en büyük zevki,vaktinin çoğunluğunu ailesine harcamasıydı.Yoğun iş saatleri sonrası eve attığı adımdan itibaren,zaman ailesi için akardı...

Gezmeyi,gezdirmeyi çok severdi babam,kulakları çınlasın hala öyle.Yığınla ve sandıklar dolusu güzel anımın içinde en çok hoşuma giden,trafik lambaları ile ilgili olandı.

Sanırım 3 yaşındaydım,Friedrichshafen'da büyük bir parktan dönüyorduk.

Kırmızı ışık yanıyor,duruyoruz.
Yeşil ışık yanıyor geçiyoruz.

Nasıl canım sıkılıyor durdukça...

Çünkü zannediyorum ki,trafik ışıklarının konumunu değiştiren biri var lambaların altında.

Bakıyorum yüzlerce lamba,
" ooo "diyorum " yüzlerce amca yeraltında ışığın pimini çekiyor sürekli."

® photo by tennesseelawman

"Yazık yaa,hava da alamıyor onlar keşke otomatiğe bağlasalar şu lambaları" diyorum...

Bu anımı,her trafik lambası gördüğümde hatırlıyorum ve çocuk saflığıma gülüyorum...

Bazı şeylere safça inanmam,o yaşlarda kendimi böyle şeylere inandırmamdanmış meğer :)
Pin It!

8 yorum :

  1. ilk yorum benden :)
    saflık çocuklukta kalan en güzel yanımız osa.

    yeterki şimdi büyüdüğümüze inanalım..
    inanalım da başkalarıda bizim NE KADAR BÜYÜMÜŞ OLDUĞUMUZU ARTIK ANLASIN.

    YanıtlaSil
  2. çocukken ne tuaf düşünceler oluyor aklımızda ama ben bunu çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  3. Boş zamanlarım blog yazılarınızı okumakla geçiyor.
    Ne güzel işlere imza atmışsınız. Hiç sıkılmadan okuyorum. Üniversite öğrencilerine burs yazınız, 112 ile yapmış olduğunuz görüşme, Çiğdem hanımla yaptığınız röpörtaj ve daha yazamadığım nice yazılarınız...
    Her okuduğum yazınızda huzur buluyorum. İyiki varsınız, iyiki yazıyorsunuz...

    YanıtlaSil
  4. Cocukluk ne kadar saf ve naif, ne kadar guzel degil mi.. O zamana ait anilarimiz bizim icin ne kadar degerli, eger mutlu bir cocukluk gecirdiysek.

    Bir kac gundur kulagimdaki bir tikaniklik sebebiyle cok daha az duyuyordum. Dunyayi algilayisim ne kadar degisti, ne kadar farklilasti. Hep seni dusundum, hep sen aklimdaydin. Ne kadar baglisin hayata ve bu azmin ne kadar mutluluk verici, ilham verici bizlere.

    Iyi ki varsin Delfinacim :)

    Moonie

    YanıtlaSil
  5. Canım benim allah babacığına uzuuuuun ömürler versin. Bana da en kısa sürede babanla tanışmayı nasip etsin :-) Sizler gibi harika evlatlar yetiştiren anneyi babayı çok merak ediyorum.Öptüm canım, sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Çocukla düşlemek her daim güzel:))

    YanıtlaSil
  7. Sen benim saflığıma bak bir de: Bir cinayet işlendiğinde, polis de onu öldürüyor, ama bu polis de adam öldürdü, onu da başkası vuruyor olmalı, zincir uzayıp gidiyor, küçük Necla işin içinden çıkamıyor...

    YanıtlaSil
  8. otomstik oldu böylr oldu belki de insanlar olsa bu istanbul trafiği daha iyi olurdu :)

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10