11.01.2011

İnmeden önce...

® photo by clix

Geçen her uçağa, gözüm takılır benim...

Gece olsun,gündüz olsun,
   önüm düz, semam açıksa,
     onları izlemeyi severim...

Karşımızda dizili apartmanlara baktığımızda,
     "kimi evde aş kaynıyor,
        kimi evde taş!"
deriz ya,
uçağa baktığımda böyle düşünmem...

Bir mucizeyi izliyorum çünkü,
önyargıları karıştırmanın manası yok...

Büyük kudretin izni ile gökte süzülür o...
Bir kuş gibi...

Bir boyuttan bir boyuta geçer gibi,zaman ve mekan kavramını
altüst edecek yere indiğinde...

Ve her birinin içi, kavuşmayı bekleyen yüreklerle doludur...
İlla ki, sevdikleriyle kucaklaşmak değil,toprağa basmak da bir kavuşmadır...

O yüzden tekerler yere değdiğinde, her bir simâda,şükrün sükuneti yer alır...
Pin It!

8 yorum :

  1. ben her ucak gördüğümde; kavuşun derim icimden...

    YanıtlaSil
  2. uçasım geldi desem yeri.... anama, babama gidiversem kuş olsam da konsam pencerelerinin kenarına. Bakınsam dışardan yanan sobaya, üstünde pişen tarhana çorbasını koklasam, sarılsam mis kokan anama, babama, ablama, annaneme... alsam heybemi sırtıma, kuş olsam uçsam o diyara...
    sevdikleriniz ile sevgiyle kalın..

    esra

    YanıtlaSil
  3. bak gördün mü ! ???? bende aynı sen gibiyim diyorum hep :)
    uçaklar tutkum.. uçmak, ama yukardan, ama aşağıdan bakmak farketmiyor, çok derin ve adrenal bir duygu :)
    dünyanın en hızlı keyfi..

    YanıtlaSil
  4. haa bu arada
    uzaya falan gitmemm :)))))))

    YanıtlaSil
  5. Bende ne zaman uçak görsem hep içinde olmayı hayal ederim.. Sanırım sürekli seyahat etmek istiyorum;)

    YanıtlaSil
  6. ben de her gördüğümde bakarım içimden ne güzel göklerde derim ayılırım gökyüzünde güneşli havalarda bıraktığı ize :) ya da tam güneş batışında bıraktığı kırmızılığa :) ya da yıldız kayarmış gibi gece bıraktığı ışıltıya :) harikasın Delfina güzel bir duyguyu dile getirttin sevgiler...bu arada aycinin yorumuna da bayıldım :)

    YanıtlaSil
  7. bende uçak gördüğümde hep ona özenirim.uçak olmak isterim hep....

    YanıtlaSil
  8. hasret kalmış yürekler kavuşmaya uçarlar umarım

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10