5.06.2011

Beyaz kağıt..



Uçuyor halen o polenler İstanbul semalarında...
İki günü dışarıda bolca gezerek geçirince,haftanın enn sonunda hapşuruklarla ve gülümsemeyle karışık bakıyorum fotoğraflara...




Bu yıl Düşler Akademisi'ne destek olmak ve özlediğimiz arkadaşları görmek için gittik Bebek Şenliği'ne..Hava muhteşemdi,ne çok sıcak ne de soğuk.29 derece böyle miydi dedim kendime hep,tam yaşanılacak hava,ılık ve esintili :)

Bebek Şenliği'nin önceki etkinliklerini hep kaçırdık,bu sene gözüm en çok Eda'yı aradı ama göremedim.Sanırım önceki yıllara göre blogcular elini ayağını çekmiş şenlikten.Ama yine de ortam şahaneydi,her şey özenle hazırlanmış hem dinlenme hem de tasarımları yakından inceleme fırsatıyla gezmesi güzeldi Bebek Parkı'nı...

Yorgunluğu atmak için yuvarladığımız Choloate Chillers'in ardından bir de baktık ki Kerem Görsev konser veriyor.En çok cazı sever ve dinlerim ben.Müthiş iyi gelir ruhuma.Bir saatten fazla onu ve olağanüstü ekibini dinledikten sonra,"ne güzel bir haftasonuydu" diye mutlu mesut döndük evimize...




Pin It!

4 yorum :

  1. Her sene iç geçiriyorum Bebek Şenliği etkinlik zamanı... Keşke ben de orada olabilsem diye. Ben de Bilun'un twitterından takip ettim an be an :D Ne iyi etmişsin gitmekle. Kerem Görsevle ruhun dinlenmiştir. Öpüyorum çok. İyi haftalar :)

    YanıtlaSil
  2. E seninki çok güzel geçmiş, biz de önce SBS 'yi atlattık, sonra keyif yaptık:) Mutlu bir hafta dilerim aşkım...

    YanıtlaSil
  3. aa bende cts gittiydim ama bilseydim keşke

    YanıtlaSil
  4. Konu dışı yorumum ama kötü günümde yanımda olup dostuma dua ettin iyi ki varsı eski dostum tanrı seni oğluşunu korusun seni seviyorum Edi

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10