4.08.2011

Panayır alanı değişikliği...

Teknolojik üretkenliğin eğlenceli hale geldiği zamanlar herkes için çok geride kaldı bugünlerde..Sadece ülke genelinde değil,tüm internet ağında yer alan bloglar için geçerli bir durgunluk/veda/unutma var artık."Bilgi" nin daha kısa cümlelerle anlık paylaşıldığı mikro bloglardan { friendfeed, twitter, tumblr gibi }ulaşılan kişi sayısı daha çok olunca,eski panayır alanımız olan makro bloglar tatsız ve siyah beyaz televizyonlar gibi gelmeye başladı.


İşte ben de onlardan biri olduğum için, son zamanlarda severek baktığım cinemagraph fotoğraflarındaki teknik detay hiç ilgimi çekmedi.Eskiden olsa nasıl yapılıyor diye hemen kurcalar bir iki deneme muhakkak yapardım...


Ben de sürüye katılmış olmaktan mutluyum, gerçek dünya daha uzun ve canlı.

Öyleyse favorilerim (:





















Linkler; Miroslav , J. K. Hering , Kasia , Jamie

 
Pin It!

12 yorum :

  1. hoşgeldinn, blogların önemi kalmadı gibi görünse de aslında bence daha daöenmli olmaya başladılar bu sosyal medyanın son halinden sonra. çünkü gerçekten bir süre sonra bilgi hazinesi haline geliyor bloglar diğerleri unutuluyor. cinemagrapha bende hayranlık duyuyorum ve denemek istediğiklerimden biri, seçimlerin çok güzel, bir de bu siteye bakabilirsin bilmiyorsan http://fromme-toyou.tumblr.com

    YanıtlaSil
  2. Haklısın,artık face ve twet daha cazip geliyor sanırım.
    Ama bloglar da vazgeçilmezlerden bence,her ne olursa olsun,sürekli var olacaklarını düşünüyorum.
    Umarım yanılmıyorumdur:)
    Ayrıca resimler çok ama çok hoş,emeğine sağlık :)
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. hosgeldin :D 2.resime bayildim. saatlerce bakabilirim
    http://maffionista.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel fotoğraflar bunlar! Özlemişim seni Delfina. Evet bloglar sakinledi, şu yasaklardan sonra normale dönemedi bir türlü...

    YanıtlaSil
  5. Delfişim ee hadi ama veda yazısından önce kalemini konuştur özledim seni ben de .)

    YanıtlaSil
  6. Delfiş neredesin tatlım iyisin değil mi ./

    YanıtlaSil
  7. Lütfen Delfina'cığım, sizler her ne olursa olsun bloğunuzda yazın, bizleri(sevenlerinizi) o güzel yazılarınızdan mahrum etmeyin. Sevgi,sağlık ve mutlulukla kalın.

    Gülsüm

    YanıtlaSil
  8. bloğunuzu çok beğendim, ama nasıl izlemeye alacağımı göremedim :) yardımcı olursanız sevinirim. Kahve Dükkanı'ndan sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Evet Gülsüm haklı hadi Delfiş'im ama ./

    YanıtlaSil
  10. Delfişim nerelerdesiinn?

    YanıtlaSil
  11. ♫ GeCecim; kaliteli içeriği her zaman destekliyorum, tekrar eden postlar,birbirinin aynısı blogları görmekten sıkıldığım için uzaklaştım.Tabii buna ben de
    dahilim, farklı konularda üretken olabildiğimde yeniden yazabilirim.Şimdilik böylesi ilaç gibi geldi :)
    Alttaki 2 çalışma Jamie'ye aitti canım.

    ♫ UmutSepeti;internetteki tüm pencereler ilgisi olana sonsuz yollar gösterecektir elbette ama bu ara bana iyi gelen
    dışarıda daha çok gezmek,yürümek,yorulmak,aileyle daha fazla vakit geçirmek... :)

    ♫ Evy; cinemagraph gerçekten çok güzel...

    ♫ Tijencim; ben de öyle.Aslında yasaklar değil de insanlar doğaya daha çok dönmeye başladı.
    Yıllardır her gün güncelleyen yabancı bloglar bile uzaklaştı.

    ♫ Direktörüm; bi ara sen de yazmamış sonra yazmayı sevdiğinden yeniden başlamıştın,
    sanırım bana da öyle olacak :) ama bu kez aklımda farklı işler var :)

    ♫ Gülsüm, çok teşekkürler,eski yazıları da bi öne çekmek lazım yazılacakları yazmışım bir baktım da :)

    ♫ Leyla; izleyici butonunu kaldırdım,takibimdekiler akışı beklemesin diye :))

    ♫ Narincem; sen neredeysen ben de orada :)

    Sevgiler hepinize...

    ♥ ♥ ♥

    YanıtlaSil
  12. Ne de güzel fotolar olmuş bunlar böyle. Biz blogları seviyoruz yine de :)

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10